مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید: ترامپ قلدر در انتخابات شکست می‌خورد

آنتونی اسکاراموچی پیش‌بینی کرد دونالد ترامپ به دلیل قلدری‌ها و انجام کار‌های پوچ، در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شکست خواهد خورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان بی سی، آنتونی اسکاراموچی، مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید که فقط ۱۰ روز در دولت دونالد ترامپ دوام آورد، رئیس جمهور آمریکا را به قلدری و انجام کار‌های پوچ متهم کرد. وی همچنین پیش بینی کرد که دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ شکست خواهد خورد.

وی در گفت‌وگو با شبکه سی ان بی سی اعلام کرد: با وجود نابرابری درآمد در آمریکا که هم اکنون در بالاترین سطح در ۵۰ سال اخیر قرار دارد و افزایش شکاف طبقاتی، ترامپ کار زیادی انجام نداده است.

اسکاراموچی همچنین تأکید کرد: اگر به بازار سهام، رشد اقتصادی و بسیاری از داده‌های دیگر نگاهی بیاندازید، متوجه می‌شوید که او خیلی معمولی عمل کرده است. اگر او اینقدر توییت نمی‌کرد، این قدر قلدری نمی‌کرد و همه این اقدامات بیهوده و پوچ را انجام نمی‌داد، سطح محبوبیتش بسیار بیش از ۴۲ درصد بود و درواقع برای او پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری آسان‌ترمی‌شد.

او افزود: پیش از آنکه ترامپ رئیس جمهور شود، گمانه زنی‌های زیادی درباره اینکه او چگونه است، وجود داشت. الان ما می‌دانیم او چگونه است و من فکر می‌کنم که او قطعا شکست خواهد خورد.

آنتونی اسکاراموچی در سال ۲۰۱۷ به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید منصوب شد. اما حضورش در کاخ سفید بسیار کوتاه بود و پس از ۱۰ روز از دولت ترامپ جدا شد.

ترامپ پیشتر در توییتر خود نوشته بود: آنتونی اسکاراموچی—که خیلی زود از سمتی که در اداره آن ناتوان بود کنار کشید--هم‌اکنون به نظر می‌رسد هیچ کاری به جز کارشناسی درباره «رئیس جمهور ترامپ» در تلویزیون ندارد. مثل همه دیگر کارشناسان تلویزیونی، او اطلاعات خیلی کمی درباره من دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار