اجرای طرح دهان و دندان عاری از پوسیدگی برای دانش آموزان ایلامی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام از اجرای طرح دهان و دندان عاری از پوسیدگی برای دانش آموزان ایلامی خبر داد.

اجرای طرح دهان و دندان عاری از پوسیدگی برای دانش آموزان ایلامی

اسلامی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: توجه به بهداشت و سلامت دانش آموزان یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش می‌باشد.
او ادامه داد: بدین منظور طرح دهان و دندان عاری از پوسیدگی برای دانش آموزانی است که پایه ششم خود را به اتمام رسانده اند هم اکنون در مراکز بهداشت روستایی در حال اجرا است.

اسلامی اظهار کرد: دانش اموزانی که در شهر‌ها تحصیل می‌کنند نیز شامل این طرح می‌شوند، اما از آنجا که دانش آموزان روستایی از امکانات بهداشتی کمتری نسبت به سایر دانش آموزانی برخوردارند، ابتدا از مناطق روستایی اجرای این طرح آغاز شده است.

او بیان کرد: علاوه بر آن مرحله اول طرح بهداشت دهان و دندان در قالب طرح وارنیش و فلوراید تراپی در بین دانش آموزان پایه اول ابتدایی تا ششم ابتدایی اجرا گردید.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام مطرح کرد: تا کنون ۳۲ هزار دانش آموز تحت پوشش مرحله اول طرح وارنیش و فلوراید تراپی قرار گرفته اند.

او افزود: مرحله دوم این طرح نیزدر بازه زمانی بین بهمن و اسفند اجرایی می‌گردد

اسلامی اظهار کرد:هدف از اجرای این طرح‌ها جلوگیری از پوسیدگی دندان دانش آموزان است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.