آمادگی ۲۸۰ شعبه اخذ رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی در تربت‌حیدریه

فرماندار تربت حیدریه گفت:۲۸۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه تعیین شده است.

آمادگی ۲۸۰ شعبه اخذ رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی در تربت‌حیدریهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار تربت حیدریه در جلسه تعیین شعب اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات گفت: از مجموع این تعداد شعب اخذ رای، ۱۷۲ شعبه در شهرستان تربت‌حیدریه، ۶۱ شعبه در زاوه و ۴۷ شعبه نیز در مه‌ولات تعیین شده است.

او افزود: شعب رای گیری باید به نحوی انتخاب شوند که تمام مردم به راحتی امکان دسترسی به آن را داشته باشند.

رستمی تصریح کرد: در مکان سنجی شعب اخذ رای، باید سختگیری شود و قبل از استقرار صندوق نیز باید همه موارد مورد نیاز، سنجیده و تصمیم درست و منطقی در این زمینه گرفته شود.

فرماندار تربت حیدریه با بیان اینکه فرمانداری به عنوان مجری قانون انتخابات، مرّ قانون را برای همه نامزد‌های انتخابات اعمال خواهد کرد گفت: همه داوطلبان نمایندگی باید زمان‌بندی تبلیغات انتخاباتی را رعایت کنند و هرگونه تبلیغات زود هنگام خلاف قانون است. 

از مجموع ۳۷ داوطلب نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، صلاحیت ۱۷ نفر توسط هیات نظارت شورای نگهبان تایید شد که یک نفر آنان زن است. حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام//ح. ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.