برگزاری دوره آموزشی برای بیش از ۱۲ هزار مددجوی همدانی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۲ هزار و ۷۰۶ نفر از مددجویان از برنامه‌های آموزش خانواده این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

برگزاری دوره آموزشی برای بیش از ۱۲ هزار مددجوی همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش خانواده برای ۱۲ هزار و ۷۰۶ نفر افزود: ۶۹۲ میلیون تومان از اعتبارات دولتی، کمک‌های مردمی و صدقات در این زمینه هزینه پرداخت‌شده است.

او  بیان کرد: اخلاق اسلامی، احکام، زندگی به سبک اهل‌بیت (ع)، آسیب‌های اجتماعی و پیام‌های اخلاقی، اجتماعی و قانونی آن، فرزندپروری، تغذیه و طب اسلامی، مشاوره حقوقی و مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله مسائلی است که در برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان توسط اساتید حوزه و دانشگاه ارائه می‌شود.

جعفری بیان کرد: این دوره‌ها برای زنان سرپرست خانوار و مطلقه، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، مستعدان اشتغال و خودکفایی، همسران جوان و سالمندان برگزار می‌شود.

او گفت: مددکار موظف است نسبت به شناسایی افراد و خانواده‌های نیازمند آموزش به تفکیک نیاز‌های دینی، اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی اقدام و مخاطبان را براساس سن، تحصیلات، حرفه و نیاز به کارشناس فرهنگی اداره معرفی و در دوره‌های ذکر شده شرکت کند.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار