همایش ملی مهندسی سطح به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود

بیستمین همایش ملی مهندسی سطح و نخستین کنفرانس آنالیز تخریب و تخمین عمر، ۱۵ الی ۱۷ بهمن ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، بیستمین همایش ملی مهندسی سطح با محوریت " فناوری سطح در مهندسی پزشکی" به طور تخصصی به بیان مشکلات صنعتی در این زمینه و ارایه راهکار‌های آن می‌پردازد.

ارائه مقالات پذیرفته شده به صورت شفاهی و پوستر، سخنرانی‌های کلیدی توسط استادان برجسته و مدیران صنعت، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، از جمله برنامه‌های بیستمین همایش ملی مهندسی سطح در دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان شده است.

علوم و فناوری سطح در مهندسی پزشکی، علوم و مهندسی سطح در صنایع، آنالیز تخریب و تخمین عمر تجهیزات صنعتی، از جمله مهم‌ترین موضوعات بیستمین همایش ملی مهندسی سطح و نخستین کنفرانس آنالیز تخریب و تخمین عمر است که کارشناسان صنعت نیز با ارائه گزارش‌ها و ایده‌های فنی در قالب مقاله‌های کوتاه، سعی در پیشبرد این علم در کشور دارند.

در بخش دیگر این همایش، کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی همچون "مهندسی آسیب قطعات صنعتی و فراکتوگرافی پیشرفته"، "جوشکاری سطحی و رویه سختی برای مقابله باسایش"، "مهندسی پوشش‌های نانوساختار سخت و مقاوم ایجاد شده به روش "PVD، "کشت سلول روی داربست‌های مهندسی بافت"، "فرایند اصلاح سطح نانو مواد برای کاربرد‌های پزشکی"، "کاربرد آنالیز‌های پیشرفته XPS & ToF-SIMS در مهندسی سطح و مهندسی پزشکی"، برگزار می‌شود.

بیستمین همایش ملی مهندسی سطح و نخستین کنفرانس آنالیز تخریب و تخمین عمر از ۱۵ تا ۱۷ بهمن‌ماه، به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار