منفعت‌طلبی معصی علینژاد صدای مجری ضدانقلاب را هم درآورد! + فیلم

گفتگوی مسیح علینژاد با شبکه لندنی "من‌وتو"، با واکنش‌هایی زیادی در فضای مجازی مواجه شد، اما در این میان، واکنش مجری این شبکه جالب توجه بود.

منفعت‌طلبی معصی علینژاد صدای مجری ضدانقلاب هم درآورد! + فیلمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش، مسیح علینژاد، فعال برانداز و مدیر کمپین‌های ضد ایرانی در گفتگویی با شبکه لندنی "من‌وتو" از برنامه هایش برای به دست گرفتن قدرت در ایران پس از براندازی سخن گفت؛ اظهاراتی که با سخنان پیشین او در تناقض کامل بود.

علینژاد پس از انتقادات گسترده به دلیل طلب غرامت از اموال بلوکه شده ملت ایران در آمریکا، گفته بود که به‌دنبال رسیدن به منصب در ایران نیست!

این سخنان علینژاد و چرخش ۱۸۰ درجه‌ای او برای رسیدن به قدرت در ایران، با انتقادات گسترده‌ای در فضای مجازی مواجه شد، اما در میان این انتقادات، واکنش مجری "من‌وتو" جالب بود.

مجری برنامه‌های فان این شبکه لندنی در توئیتر خود هشدار داده که "مواظب منفعت طلب‌ها باشید تا مبادا بعد از روی کار اومدنشون چهل سال بعد بگین اشتباه کردین... " و در واکنش به کنایه یکی از کاربران توئیتر گفت: «من از روز اول یک راه رو رفتم، رنگ عوض نکردم، پایم رو روی دیگران نذاشتم برم بالا، منم منم نکردم و ادعایی هم ندارم! تحصیلات و تجربه کاریم با وجود اینکه از خیلیا بیشتره، ولی ربطی به کاره ایی شدن نداره!»

جالب است که این مجری، همچون علینژاد ادعا می‌کند صدای مردم ایران بوده و هست! صدایی که در لندن زندگی می‌کند و همچون علینژاد از تحریم‌ها و فشار به مردم ایران حمایت می‌کند.

واکنش جالب مجری «من‌وتو» به مصاحبه معصی با شبکه لندنی: مواظب منفعت طلب‌ها باشید

واکنش جالب مجری «من‌وتو» به مصاحبه معصی با شبکه لندنی: مواظب منفعت طلب‌ها باشید

منبع: جام نیوز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
آخه تو کی هستی ک بخوای تو مملکت کاره ای بشی!!؟؟؟ چطور انقد خودتو محق میدونی در حالیکه همیشه جیبتو پر کردی و ب ایرانو ایرانی خیانت کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
ننگ بر وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
علی رستمی
۰۰:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
ننگ و نفرین بر این مسی علی‌نژاد
که فقط بفکر ....کاری های خودشان
هستند و جیره خوار و نوکر و کنیز اجانب هستند، ..... بر سر آحمق هایی که به این خیانتکاران دل بسته و اعتماد دارند..
آخرین اخبار