پایان رویای المپیک برای موسوی/ پای رستم و سهراب در میان است

سید ایوب موسوی در رنکینگ جهانی فدراسیون وزنه برداری وضعیت بهتری نسبت به مرادی و رستمی دارد، اما راهی المپیک نمی‌شود.

پایان رویای المپیک برای موسوی/ پای رستم و سهراب در میان استبه گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ملی پوشان وزنه برداری کشورمان این روز‌ها خود را برای رقابت‌های فجرکاپ که یکی از مراحل انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو محسوب می‌شود، آماده می‌کنند.

در جمع اردونشینان تیم ملی، سهراب مرادی و البته سید ایوب موسوی با وجود دعوت از سوی کادر فنی، غایب هستند و در بازی‌های فجرکاپ شرکت نمی‌کنند. در این بین سید ایوب موسوی که در دسته ۹۶ کیلوگرم برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در توکیو مبارزه می‌کند، شانسی برای حضور در این بازی‌ها  ندارد و محمدحسین برخواه این وزنه بردار خوزستانی را از لیست مسافران احتمالی توکیو خارج کرده است.


بیشتر بخوانید: غیبت سهراب مرادی در رقابت‌های فجرکاپ


موسوی در حال حاضر با کسب ۳۳۳۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم رنکینگ  جهانی دسته ۹۶ کیلوگرم قرار دارد و نسبت به کیانوش رستمی و سهراب مرادی از شانس بالاتری برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ برخوردار است، اما گویا عملکرد ضعیف موسوی در بازی‌های قطرکاپ (۱۶۵ کیلوگرم در حرکت یک ضرب، ۲۰۳ کیلوگرم در حرکت دوضرب و ۳۶۸ کیلوگرم در مجموع) کادرفنی تیم ملی را برای انتخاب او به عنوان سهمیه ۹۶ کیلوگرم مردد کرده است.  کیانوش رستمی در همین رقابت‌ها در مجموع رکورد  ۴۰۳کیلوگرمی را ثبت کرد.

در حال حاضر کیانوش رستمی و سهراب مرادی دیگر وزنه برداران دسته ۹۶ کیلوگرم تیم ملی هستند که به ترتیب در جایگاه ۲۶ و ۷۸ رنگینگ جهانی دسته ۹۶ کیلوگرم هستند.


بیشتر بخوانید: خلف وعده رستمی در آستانه جام فجر/ بازگشت کیانوش به تمرینات انفرادی


طبق قوانین جدید فدراسیون جهانی وزنه برداری، تنها ۸ نفر برتر هر دسته به همراه نفرات برتر قاره ای می‌توانند در توکیو ۲۰۲۰ حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار