مصلح: برای قهرمانی باید همه امتیازات را کسب کنیم/ روند موفقیت مان در آسیا باید ادامه دار باشد

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: ما برای قهرمانی در لیگ نوزدهم باید همه امتیازات را کسب کنیم و کمتر امتیاز از دست بدهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شایان مصلح بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی برابر تیم فولاد اظهار کرد: بازی پرفشاری بود، اما توانستیم این بازی را پیروز شویم و نیاز به ۳ امتیاز این بازی داشتیم و در ادامه کار به درد ما می‌خورد. ما برای قهرمانی در لیگ نوزدهم باید همه امتیازات را کسب کنیم و کمتر امتیاز از دست بدهیم. در دقیقه ۲۰، ۳۰ بازی بود که با فرشاد احمدزاده به هوا پریدم تا ضربه سر بزنم، اما با سر به زمین خوردم و فکر می‌کنم که لگنم  آسیب دیده است. فرشاد رفیق من  است و او در این اتفاق تقصیری نداشت.  

مصلح درباره آسیب دیدگی اش بیان کرد: پزشکان تیم بعد از خوردن من به زمین معاینات لازم انجام دادند و  لنگ لنگان تا دقیقه آخر بازی کردم،   اما انشالله مسئله خاصی نباشد و  برای بازی بعدی بتوانم تیم را همراهی کنم.  

مدافع سپاهان درباره پیش بینی اش از نیم فصل دوم چیست، گفت: ۴، ۵ تیم بالای جدول خیلی به هم نزدیک هستند و همه منتظر هستند که یک تیم امتیاز از دست بدهد تا جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند. امیدوارم امتیازات لازم را بدست آوریم و حریفان خود را در خانه  ببریم و در خارج از خانه هم نتایج خوبی بگیریم و برای قهرمانی آماده هستیم. امیدوارم  با حضور حداکثری هواداران بتوانیم در بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم به نتایج بهتری دست یابیم.

مصلح درباره بازی‌های آسیایی سپاهان گفت: برخی از بازیکنان تیم تجربه بازی‌های آسیایی را دارند و تیم ما بهترین نتایج در آسیا گرفته  و نایب قهرمان باشگاه‌های جهان  شده است. امیدوارم  روند موفقیت هایمان به صورتی باشد که در بازی‌های آسیایی هم ادامه دار باشد و به صورتی نباشد که مختص لیگ برتر باشد. کارمان در بازی‌های آسیایی سخت است، چون در گروه مرگ قرار داریم  و ۴ بازی خارج از خانه داریم و فقط ۲ بازی خانگی داریم. امیدوارم با حضور هواداران آن ۲ بازی خانگی را پیروز شویم و بازی‌های خارج از خانه هم خوب نتیجه بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم.  


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ سپاهان ۲ - فولاد یک/ پیروزی خانگی شاگردان قلعه نویی


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار