رونمایی از پروژه‌های محرومیت زدایی و فرهنگی سپاه استان کرمان در دهه فجر

معاون فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رونمایی از پروژه‌های محرومیت زدایی و فرهنگی سپاه استان کرمان در دهه فجر.

رونمایی از پروژه‌های محرومیت زدایی و فرهنگی سپاه استان کرمان در دهه فجربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ ماشالله مهرعلیزاده معاون فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ایجاد هوشیاری، وحدت و آمادگی نیرو‌های انقلابی در خصوص مقابله با هرگونه فتنه‌انگیزی و ابهام افکنی جریان نفوذ در آستانه انتخابات پیش‌رو یکی از سیاست‌های برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

مهرعلیزاده افزود: در آستانه جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه پنجم حیات خود نهاد که دشمنان مستکبرش گمان‌های باطلی در سر داشتند، اما دوستانش در سراسر جهان، امیدوارانه آن را در گذر از چالش‌ها و دستیابی به پیشرفت‌های خیره کننده همواره سربلند دیده‌اند.

او بیان داشت: در چنین نقطه عطفی، رهبر معظم انقلاب با صدور بیانه گام دوم انقلاب و برای ادامه این راه روشن، به تبیین دستاورد‌های شگرف چهار دهه گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به منظور جهادی بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ ارائه فرمودند.

معاون فرهنگی هنری سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: اکنون در اولین سال از گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان مومن و جهادگر بسیجی با روحیه و تفکر انقلابی و با بصیرتی ناشی از شناخت عمیق دشمن و نقشه‌های آن، با اراده‌ای راسخ تلاش دارند منویات امام عزیز خود را در بیانیه گام دوم در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی تحقق ببخشند.

او بیان کرد: ان‌شاالله با رویکرد تبیین و ترویج مکتب مقاومت و استکبار ستیزی و پاسداری از انقلاب اسلامی با اجرای برنامه‌های جذاب و شورآفرین، زمینه حضور همه مردم بویژه نسل جوان را در این دهه، بویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن‌ماه فراهم آورده و زمینه‌ساز تداوم این انقلاب الهی باشیم.

مهرعلیزاده تصریح کرد:انقلاب اسلامی زنده و پویا، در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت شعار دهه فجر امسال است و افزایش آگاهی جامعه از خدمات گسترده انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی هنری سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برجسته‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت اندیشه منور امامین انقلاب اسلامی برای روشنگری افکار عمومی، تبیین نقش جمهوری اسلامی ایران در گفتمان سازی فرهنگ مقاومت جهانی و توسعه امنیت پایدار در منطقه غرب آسیا، افشای سناریو و توطئه‌های استکبار جهانی، منافقین و معاندین در راستای تضعیف و براندازی نظام جمهوری اسلامی از جمله اهدافی است که در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر دنبال می‌کنیم.

او بیان کرد: محوریت بخشی به عناصر وحدت بخش و همبستگی آفرین برای نقش آفرینی همه جریانات، تفکرات و تشکلات، برانگیختگی عمومی و بهره‌گیری از اقشار مختلف جامعه به‌ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان، توجه به توسعه خدمت‌رسانی به مردم و محرومین، الگودهی و معرفی جلوه‌های عینی انقلاب اسلامی نظیر سبک زندگی شهدا مخصوصا سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تبیین خدمات سردار دل‌ها، توسعه و تقویت مشارکت‌های مردمی از دیگر سیاست‌های است که در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی دنبال می‌کنیم.

معاون فرهنگی هنری سپاه ثارالله برگزاری سلسله نشست‌های علمی فرهنگی با موضوع تبیین نظریه مقاومت، نشست هم اندیشی نخبگان با موضوع زن تمدن ساز و برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در دوره متوسطه به عنوان لاله‌های روشن را از برنامه‌های سپاه ثارالله استان کرمان در دهه فجر امسال اعلام کرد.

او گفت: آغاز به کار نمایشگاه پیشرفت آبادانی در استان، اجرای تئاتر خیابانی در اماکن عمومی، برگزاری سلسله نشست‌های علمی فرهنگی با موضوع تبیین نظریه مقاومت، برگزاری نشست هم اندیشی نخبگان با موضوع زن تمدن ساز، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در دوره متوسطه به عنوان لاله‌های روشن، مراسم عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با جانبازان و خانواده‌های معظم شهدای انقلاب از جمله برنامه‌ها دهه فجر امسال است.

مهرعلیزاده همچنین برگزاری میز خدمت جهادی در مصلی‌ها نماز جمعه سراسر استان، حضور سازمان یافته پاسداران نواحی مقاومت در مدارس جهت تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پایگاه‌های بسیج سراسر استان، برپایی غرفه‌های فرهنگی جهاد ومقاومت با محوریت شهدای مقاومت در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت انقلاب اسلامی عنوان کرد.

سپاه ثارلله استان کرمان در ایام دهه فجر امسال در شهرستان‌های مختلف پروژه‌های مختلف را افتتاح و برنامه‌های شاخحص فرهنگی را نیز اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار