پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال حق بیمه به مددجویان در نی ریز

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نی ریز گفت: بیش از ۲ میلیارد ریال حق بیمه به مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی درویش زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نی ریز بیان کرد: یکی از اقدامات در زمینه حمایت از این قشر از جامعه، پرداخت حق بیمه بوده که تا پایان دی ماه بیش از ۲ میلیارد ریال حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۱۶۵ نفر از مجریان طرح‌های اشتغال و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

او، تصریح کرد: بر اساس تعامل میان سازمان تامین اجتماعی و کمیته امداد حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال را کمیته امداد پرداخت می‌کند تا مددجویان بعد از سن بازنشستگی به‌عنوان مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی لحاظ شوند.

درویش زاده افزود: هزینه‌های درمان و زندگی در زمان پیری و ازکارافتادگی جزء دغدغه‌های آحاد جامعه است که برای رفع آن باید امکان دسترسی خدمات بیمه‌ای و درمانی برای قشر‌های مختلف جامعه به‌ویژه محرومان فراهم شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نی ریز تاکید کرد: این نهاد توانسته است برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت تا زمان برقراری مستمری از سوی سازمان تأمین اجتماعی و احراز شرایط لازم برای استفاده از مزایای بازنشستگی، اقدام به پرداخت حق بیمه‌های اجتماعی مجریان طرح‌های اشتغال زایی و زنان سرپرست خانوار واجد شرایط کند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار