اخبار حوادث در ۱۳بهمن ۹۸؛

دستگیری عامل تیراندازی مقابل دادگستری دشتستان/ ۴۰۷ هزار تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز(یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز(یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

عامل تیراندازی مقابل دادگستری دشتستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: فردی که در مقابل دادگستری شهرستان دشتستان با تیراندازی منجر به مجروحیت یکی از شهروندان شده بود، دستگیر شد.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: در پی وقوع تیراندازی منجر به جرح یکی از شهروندان مقابل دادگستری دشتستان، با تحقیقات پلیسی و دستگیری چندین نفر از افراد دخیل در وقوع جرم سرانجام عامل اصلی تیراندازی شناسایی شد.

او بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی دشتستان پس از شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند او را در حالی که قصد فرار از دست مأموران داشت، دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری به کار رفته در تیر اندازی را از او کشف کنند.

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی انجام گرفته و در مواجهه با شواهد و مستندات، به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف ۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف چهار دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی گفت: ماموران انتظامی کلانتری پاسداران و ایستگاه بازرسی شهید موسوی در محور خروجی شهرستان دیلم به استان خوزستان، در ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند چهار دستگاه خودروی سواری و وانت حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.

او افزود: از این خودرو‌ها انواع کالای قاچاق شامل ۳۰ دستگاه لپ تاپ، ۳۰۰ عدد هارد ۲۴۰ گیگابایت، ۶ عدد هاب سوئیچ در انواع مختلف و یک دستگاه سرور رایانه، ۴۰ طاقه پارچه و ۱۰۸۰ کیلو پودر قهوه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به دستگیری چهار متهم در این زمینه بیان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده هشت میلیارد ریال است.

برقراری ۴۰۷ هزار تماس تلفنی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰

معاون عملیات پلیس بوشهر گفت: از ابتدای سال تا کنون مردم ۴۰۷ هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار کرده‌اند.

سرهنگ حمیدرضا خضری تنگستانی افزود: از مجموع تماس‌های گرفته شده معادل ۳۲ درصد منجر به عملیات شده و بقیه ارشاد و راهنمایی، دریافت اطلاعات از پلیس و یا غیرقابل رسیدگی بوده است.

او ادامه داد: اگر شهروندان خود را در امنیت سهیم بدانند این موضوع باعث امنیت پایدار و افزایش مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های پلیس می‌شود.

معاون عملیات پلیس بوشهر با بیان اینکه اطلاع رسانی به موقع باعث پیشگیری از بسیاری از جرائم می‌شود، از مردم خواست، موارد مشکوک را به سرعت به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف محموله قاچاق میلیاردی در کنگان

 انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در کنگان کشف شد.

فرمانده انتظامی کنگان گفت: ماموران پلیس راه این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ رهام رضایی افزود: ماموران پلیس راه با حضور کارشناس پلیس آگاهی در بازرسی از دو دستگاه اتوبوس، تعداد ۱۰ دستگاه کولر اسپلیت قاچاق و ۱۴ دستگاه تلویزیون LED قاچاق، کشف کردند که طبق اعلام نظر کارشناسان مربوط ارزش تقریبی آن‌ها یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال است.

او بیان کرد: در این زمینه دو نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.