چاپ کتاب بیانیه گام دوم انقلاب برای دانش آموزان

همزمان با آغاز دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بند‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب برای کودکان ساده نویسی شد.

چاپ کتاب بیانیه گام دوم انقلاب برای دانش آموزانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با بزرگداشت ایام چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان دوره اول و دوم ابتدایی با توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در "بیانیه گام دوم انقلاب" آشنا می‌شوند.
 
ابراهیم زره‌ ساز مدیرکل کانون خراسان رضوی در این خصوص گفت:رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور "بیانیه‌ی گام دوم انقلاب" و برای ادامه این راه روشن، به تبیین دستاورد‌های شگرف چهاردهه گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور "جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ" ارائه فرموده‌اند.
 
او ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب را می‌توان یک برنامه جامع و کامل دانست که با در نظر گرفتن نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدید‌ها مسیر  و نقشه راه امت اسلامی را نشان می‌دهد.
 
مدیرکل کانون خراسان رضوی گفت: به همین منظور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با همکاری شهرداری مشهد، موسسه فرهنگی به‌ نشر و اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام به چاپ ۲۰۰۰ نسخه از کتاب، بند‌هایی از توصیه‌های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اقدام کرد.
 
زره‌ساز افزود: این کتاب‌ها در اختیار معلمین پرورشی قرار گرفت تا با استفاده از آن، هر روز از ایام دهه فجر دانش‌آموزان را با یکی از مباحث مطرح شده در بیانیه از جمله: علم و پژوهش، معنویت و اخلاقیت، عدالت‌پروری و مبارزه با فساد آشنا نمایند.
 
او تصریح کرد: همزمان با این مجموعه، فراخوان جشنواره به رنگ انقلاب برای دانش‌آموزان ارسال شد تا با تکیه بر کتاب در سه محور فرهنگی، نشریه دیواری و کاردستی ،هنری، نقاشی و ادبی "نوشتن خلاق" خلق اثر کنند و همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن آثار خود را به مراکز کانون و واحد سیار مستقر در راهپمایی تحویل دهند و جایزه دریافت کنند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار