بهره برداری از یک باب مدرسه خیری و پروژه‌های استخر آموزش و پرورش سیرجان و بردسیر

مدیرکل نوسازی مدارس استان از افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های استخر سیرجان و بردسیر و یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه خیری خبر داد.

بهره برداری از یک باب مدرسه خیری و پروژه‌های استخر آموزش و پرورش سیرجان و بردسیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژادمدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان صبح امروز به همراه شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس آموزش و پرورش سیرجان و بردسیر وجمعی از فرهنگیان و دانش آموزان استخر سیرجانی و بردسیری با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح کردند.

واعظی نژاد با اشاره به اینکه این پروژه از پروژه‌های ورزشی نوسازی مدارس می‌باشد، بیان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و ۱۶۰۰ متر فضای سرپوشیده و ساختمان استخر با رختکن، سونا، جکوزی،۳۸۰ متر حصار کشی و ۳۵۰۰ مترمربع محوطه سازی به بهره برداری رسید و تحویل آموزش و پرورش سیرجان شد.

واعظی نژاد افزود: اعتبار هزینه شده برای تاسیسات این استخر شنا بالغ بر ۸ میلیارد ریال بوده و از امکانات و تجهیزات به روز و با کیفیت و استاندارد برخوردار است.

او همچنین به افتتاح استخر بردسیر اشاره کرد و گفت: این پروژه هم جزو پروژه‌های ورزشی و بزرگ نوسازی مدارس می‌باشد و با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال و ۱۶۰۰ متر مربع فضای داخلی و ساختمانی استخر، رختکن، حمام، سونا و جکوزی و ۴۰۰ متر حصارکشی ساخته شده است.

واعظی نژاد افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه مولانا ۱۶ که با مشارکت خیر نیکوکار حسین عباسلو ساخته شده با ۱۳۰۰ مترمربع زیر بنای آموزشی، ۳۶۰ متر مربع حصار کشی و ۲۷۰۰ متر مربع محوطه سازی شرایط تحصیل ۳۴۰ دانش آموز سیرجانی را فراهم ساخته است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.