حضور ۱۰ هزار مددجوی کرمانی در اردو‌های زیارتی

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در اردو‌های زیارتی در ۱۰ ماهه امسال حضور یافتند.

حضور ۱۰ هزار مددجوی کرمانی در اردو‌های زیارتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سهراب روستایی، قائم‌مقام کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمان بابیان اینکه برگزاری اردو‌های فرهنگی، آموزشی و زیارتی نقش مؤثری بر توانمند سازی مددجویان دارد گفت: خیران نیکوکار می‌توانند با مشارکت در طرح شوق زیارت زمینه حضور بیشتر مددجویان و نیازمندان را در اردو‌های زیارتی فراهم کنند.

او از فراهم شدن زمینه حضور ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در اردو‌های زیارتی در ۱۰ ماهه امسال با کمک خیران خبر داد و افزود: از این تعداد مددجو ۶۹۰۰ نفر در مراسم پیاده‌روی اربعین حضور یافتند و مابقی نیز به سفر‌های زیارتی مشهد مقدس و قم اعزام‌شده‌اند.

روستایی به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد به منظور جذب کمک‌های خیران برای اعزام نیازمندان به سفر‌های زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: اولویت اعزام مددجویان در قالب طرح شوق زیارت با افرادی است که تاکنون به این سفر معنوی مشرف نشده‌اند و یا از آخرین سفر آن‌ها به مشهد مقدس مدت‌زمان طولانی گذشته است.

او بیان داشت: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق سایت شوق زیارت به آدرس «shogheziarat.ir»، مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* با کمک‌های خود زمینه اعزام مددجویان و نیازمندان به اماکن مذهبی را فراهم کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان هدف از برگزاری اردو‌های فرهنگی، آموزشی و زیارتی برای مددجویان را تقویت و ارتقای باور‌های دینی و روحیه خودباوری و ترویج سبک زندگی اسلامی بیان کرد و گفت: مددجویان با مشارکت مردم نیکوکار به این شهر‌های مقدس اعزام می‌شوند تا در کنار برخورداری از فضای معنوی و زیارت اهل‌بیت (ع) از آموزش‌های سبک زندگی، احکام، حجاب و عفاف و مهارت‌های زندگی برخوردار شوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار