رفتار شرم آور ساکنان محلی با معلم زن ابتدایی در هند!

ساکنان محلی در هند در عملی شرم آور ابتدا با طناب دست و پای یک معلم زن را بستند و سپس با کشیدن او روی زمین اقدام به ضرب و شتم وی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک نداشتن دغدغه مالی یا روحی و روانی یک معلم می‌تواند تاثیر زیادی در رشد تحصیلی و موفقیت دانش آموزان او داشته باشد. چنین معلمی که فارغ از مشکلات زندگی است خواهد توانست روی کار و حرفه خود تمرکز کند و دانش آموزان را به رشد و تعالی برساند. 

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار شرم آور و جنون آمیز عده‌ای از ساکنان محلی هند با یک معلم زن را به تصویر می‌کشد. در این حادثه ساکنان محلی در عملی شرم آور ابتدا دست و پای این معلم زن  را با طناب بستند و سپس با کشیدن او  روی زمین اقدام به ضرب و شتم وی کردند. این حادثه در منطقه " دیناج پور جنوبی" واقع در بنگال غربی هند رخ داد.

در ویدئوی منتشر شده تعدادی از اهالی محلی در حالی که در اطراف این زن جوان حضور دارند دیده می‌شوند. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این زن روی زمین افتاده است چند نفر با طناب اقدام به بستن پای او کرده و وی را روی زمین می‌کشند. آن‌ها سپس اقدام به ضرب و شتم این معلم زن کردند. در ویدئوی منتشر شده یک زن دیگر نیز که احتمال می‌رود از بستگان این معلم بوده مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. توهین  و و ضرب و شتم این معلم پس از آن اتفاق افتاد که او  به استفاده از زمینش برای  احداث یک جاده محلی اعتراض کردند.

قربانی شکایتی را علیه پنج نفر به ویژه " آمال سارکار"،   یک عضو شورای محلی در اداره پلیس مطرح کرده است. این زن که اهل "گنج رامپور " هند است در این شکایت آورده که آن‌ها او را برای ساخت یک جاده محلی تحت فشار قرار داده و تهدید کردند. رئیس شورای محلی در واکنش به اقدام این عضو شوراء او را برکنار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۴۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
اینها یه مشت کافر و انسان نما و وحشی آدم خور هستند مگر مملکتشون قانون و قوه قضائیه و پلیس نداره که تا انقدر هرکی به هرکیه و هرجو و مرجه ؟!!! .
Germany
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
خدایا بی فرهنگی تا کجا اخه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
حیوانات دوپایی هستند که بویی ازانسانیت نبردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
از نظر عقل و فرهنگ در قبل از قرون وسطا زندگی می کنند !
به عبارتی حدودیکهزار سال قبل !