استعفای فرمانده پایگاه اسرائیلی درپی خسارات ناشی از سیل

فرمانده صهیونیستی درپی خسارات ناشی از سیل به پایگاه تحت فرماندهی او، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

خسارات ناشی از سیل به جنگنده صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تایمز آو اسرائیل، فرمانده یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی که اخیرا در پی وقوع سیل دچار آبگرفتگی شدید و خسارت به دستکم ۸ فروند جنگنده اف-۱۶ ارتش این رژیم شد، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

مقامات صهیونیست نام این فرمانده را اعلام نکرده و رسانه‌های اسرائیلی از وی با عنوان سرهنگ ع یاد کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد ۳ افسر مسئول در این پایگاه از جمله فرمانده اسکادران حادثه‌دیده، فرمانده واحد تعمیر و نگهداری و فرمانده اسکادران هوایی این پایگاه را توبیخ و جریمه کرده است.

ماه گذشته در پی بارندگی و جاری شدن سیل، پایگاه هوایی هاتصور واقع در غرب فلسطین اشغالی دچار آبگرفتگی شد. بر اثر این آبگرفتگی، دستکم ۸ فروند جنگنده اف-۱۶ ارتش رژیم صهیونیستی خسارت دید.

بنا به گزارش ارتش صهیونیستی این حادثه ۳۰ میلیون شکل (۸.۷ میلیون دلار) خسارت به بار آورده است و افسران توبیخ‌شده به سهل‌انگاری و عدم اتخاذ تدابیر لازم برای ممانعت از ورود آب به پایگاه متهم شده‌اند.

نیر برکان، رئیس ستاد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در این مورد گفته است: «عملیات درست و حرفه‌ای سیستم تخلیه آب، که اخیرا هم ارتقاء یافته بود، میزان خسارات را به میزان قابل توجهی کاهش می‌داد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
عجب وضعيت خنده داري
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۴۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
معامله قرن = معامله غرق .
آخرین اخبار