سفر رئیس دیوان عالی کشور به کرمانشاه/شعار ما در این دوره تحول در خط و مشی است

دیشب و با استقبال استاندار کرمانشاه و مسئولان ارشد قضایی استان رئیس دیوان عالی کشور وارد کرمانشاه شد.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور گفت : شعار ما در این دوره تحول در خط و مشی است.

او با بیان مردم باوری، مسولیت پذیری و تلاش مضاعف سر لوحه کار دستگاه قضاست گفت : در دیوان عالی کشور با حجم زیادی از پرونده‌ها مواجه هستیم که باید به درستی مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم با تاکید بر اینکه رسیدن به این مهم با کار مضاعف امکان پذیر است افزود: برای کاهش ورودی پرونده‌ها باید راه‌های پیشگیری مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان نکاتی به قضات گفت: در نگارش آراء دقت کنید و رای را با استدلال متقن صادر کنید.

حجت السلام مرتضوی مقدم افزود: رای دادگاه بدوی باید به گونه‌ای باشد که در دادگاه تجدید نظر تایید شود.

رئیس دیوان عالی کشور با یادآوری انتخاب مجلس شورای اسلامی و لزوم حضور پرشور مردم در این انتخابات گفت: نامزد‌ها از اتهام افکنی و تهمت به همدیگر بپرهیزند و در این موارد دستگاه قضائی اغماض نخواهد کرد.

حجت السلام مرتضوی مقدم با اشاره به در پیش بود چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بیست و دوم بهمن ماه یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور با استقبال بازوند استاندار کرمانشاه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و جمعی از قضات عالی رتبه نیمه شب دیشب (١٥ بهمن) وارد کرمانشاه شد.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم از صبح امروز با مسئولان ارشد دادگستری کرمانشاه و برخی قضات استان وارد جلسه شده است هم اکنون در این جلسه توسلی زاده ریس کل دادگستری استان با ارائه گزارشی در حال تشریح عملکرد و دستاورد‌های دادگستری استان در چند ماه اخیر است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.