نقوی حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طرح شفافیت هزینه‌های انتخاباتی تاثیر زیادی در رفع سوءتفاهم‌ها دارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در بین مردم شایعات زیادی درباره هزینه های انتخاباتی وجود دارد.

طرح شفافیت هزینه های انتخاباتی تاثیر زیادی در رفع سوءتفاهمات داردحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بحث شفافیت مالیِ انتخاباتیِ داوطلبان و نماینده های مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که می تواند روی انگیزه مشارکت مردم تاثیر مثبت بگذارد و ابهامات و سوالات درباره انتخابات را کاهش دهد و فعالیت ها را شفاف کند بحث هزینه های انتخاباتی است.

او ادامه داد: در بین مردم شایعات زیادی درباره هزینه های انتخاباتی وجود دارد. برخی از آنها درباره اعطای وام های بلاعوض به نمایندگان برای هزینه های انتخاباتی سوالاتی دارند، در حالی که چنین چیزی اصلا صحت ندارد. برخی نیز می گویند مگر نماینده در طول ۴ سال نمایندگی بیشتر از ۴۰۰-۵۰۰ میلیون حقوق گرفته که میلیاردی خرج هزینه های انتخاباتی می کند!

نقوی حسینی افزود: طرح شفافیت هزینه های انتخاباتی کمک زیادی به ابهام زدایی و رفع سوءتفاهمات می کند. با اجرای طرح شفافیت هزینه های انتخاباتی، نامزدها تکلیفشان مشخص و می توانند بگویند چقدر هزینه کرده و چه کسانی به آنها کمک کرده اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اهمیت دوم اسفند از این جهت است که آمریکای جنایتکار همیشه دشمن کینه ورز ملت ما بوده و تحریم های حداکثری علیه کشورمان اعمال کرده و حالا می خواهد ببیند ملت ایران چقدر مقاوم بوده و پای نظام و انقلابشان می مانند. مشارکت مردم اهمیت و اثر زیادی دارد و حضور گسترده مردم پای صندوق های رای موجب ناکامی دشمنان می شود.

او افزود: اگر مشارکت نکنیم و پای صندوق کم حضور پیدا کنیم دشمنان ما حریص می شوند و کینه بیشتری را اعمال می کنند. همه باید در انتخابات حضور پیدا کنیم و نشان دهیم مقابل دشمنان می ایستیم و مقاومت می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار