تغییر در رد و تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم استان همدان

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: از داوطلبان حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان دو نفر به تازگی صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان تایید نشد.

تغییر در رد و تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم استان همدانحجت الاسلام جلال مرادی، رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  با  بیان اینکه به این دو نفر فرمانداری‌ها امروز رد صلاحیت شدتشان را اعلام کرده اند،  افزود: این دو نفر که از شهرستان‌های همدان و بهار بودند سه روز فرصت اعتراض به رای شورای نگهبان داده شده است و در صورت اعتراض آن‌ها بررسی صلاحیتشان دوباره بررسی و اعلام می‌شود.

او از تایید صلاحیت دو نفر از داوطلبانی که صلاحیتشان رد و یا احراز نشده بود هم در حوزه انتخابیه استان همدان خبر داد و گفت: این افراد در حوزه انتخابیه ملایر و رزن به جمع داوطلبان انتخابات  مجلس یازدهم پیوستند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان افزود: با این تغییرات رد و تایید صلاحیت‌ها باز هم تعداد داوطلبان این دوره از انتخابات استان ۱۷۹ نفر باقی ماند.

او اضافه کرد: تایید و رد صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس تا زمان تقدیم اعتبارنامه ادامه دارد و چنانچه مدارکی مبنی بر تایید یا رد فرد به دست هیات نظارت یا شورای نگهبان برسد آن را ترتیب اثر می‌دهند.

مرادی گفت: روز ۲۲ بهمن لیست داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص و روز ۲۳ بهمن از سوی فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.