اسکوچیچ: هدایت تیم ملی فوتبال ایران اوج کار حرفه‌ای من است/ مشکل خاصی برای پرداخت دستمزد مربیان شاغل در فوتبال ایران وجود ندارد

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سرمربیگری تیم ملی ایران اوج کار حرفه‌ای من است و می‌خواهم توانایی هایم را نشان دهم.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت vecernji کرواسی در گزارشی درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران نوشت: انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران غافلگیر کننده بود، زیرا این تیم در سال‌های گذشته و با مربیان بزرگ دچار چالش شده بود. پس از کی روش که به مدت ۸ سال هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت  ویلموتس که مدت کوتاهی جانشین او شد و بعد‌ها قراردادش را به دلیل مسائل مالی فسخ کرده بود، نوبت به اسکوچیچ رسید تا سکان هدایت این تیم را در دست بگیرد.

 مشکلات در انتقال پول باعث شد آندره آ استراماچونی با باشگاه استقلال قطع همکاری  و تیم را ترک کرد. در همین رابطه با اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی ایران گفت‌وگو کردیم و او در این باره اظهار داشت: گزارش‌هایی که رسانه‌ها درباره این مسائل منتشر می‌کنند تنها بخشی از ماجرا است. من ۵ سال در ایران کار کردم و چنین برداشتی از این کشور ندارم. این امکان وجود دارد که چک شما با تاخیر نقد شود، اما نقد می‌شود و این مشکل بزرگی نیست.  به همین دلیل اصلا نگران نیستم که این اتفاق برای من تکرار شود و من هم در لیست این مربیان باشم، چون مشکلی در این زمینه نیست.


بیشتر بخوانید: خطیر: اسکوچیچ انتخاب بدی نیست/ باید تمام تلاشمان را برای صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی به کار بگیریم


وی درباره سابقه اش در فوتبال ایران و هدفش از حضور روی نیمکت تیم ملی ایران، گفت: ایران دومین تیم برتر آسیا در رده بندی فیفا است. همه منتظرند این تیم دوباره به جام جهانی صعود کند. من هم در اینجا حضور دارم تا به این هدف برسم. پیش از این سرمربی صنعت نفت بودم و این تیم را به رده ششم رساندم.   قبل از آن هدایت تیم‌های ملوان، فولاد و خونه به خونه را برعهده داشتم. فدراسیون ایران با توجه به عملکردی که در این تیم‌ها داشتم، من را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب کرد.  

اسکوچیچ در ادامه اظهار داشت: در تمام تیم‌های باشگاهی ایران به موفقیت بزرگی رسیدم. با فولاد در لیگ قهرمانان آسیا بودم. خونه به خونه را به فینال جام حذفی رساندم. بدون شک آن‌ها این تصمیم را گرفتند به این دلیل گرفتند که من از فوتبال کشورشان شناخت خوبی دارم؛ بنابراین تصمیم گرفتند من را به این سمت منصب کنند. سرمربیگری تیم ملی ایران اوج کار حرفه‌ای من است و می‌خواهم توانایی هایم را نشان دهم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
آره جون خودت
آخرین اخبار