برخورد قاطع با گران فروشان ماسک های بهداشتی

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: در صورت مشاهده یا گزارش هر گونه تخلفات در صنف ماسک فروش ها پرونده تخلف گران فروشی برای آن واحد صنفی تشکیل و پیگیری می شود.

امید جلیلی تقویان رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: انواع ماسک ها در بازار وجود دارد و اگر تفاوتی در قیمت ها مشاهده می شود به دلیل وجود شرکت های مختلفی است که انواع ماسک ها را با قیمت های متفاوت تولید می کنند.

او ادامه داد: یکی از واحد های فروش تجهیزات پزشکی در خیابان چمران اقدام به گران فروشی کرده بود که با مشاهده همکاران ما پرونده تخلف گران فروشی برای آن واحد صنفی تشکیل و پیگیری شد.

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: دلیل اصلی گران فروشی در هر صنفی به دلیل افزایش تقاضای مردم است که بر همین اساس شرکت های تولید کننده در تهران به افزایش آن کالا می پردازند.

جلیلی تقویان افزود: مطابق هر سال از اول اسفند طرح پیش بینی نظارت بر بازار به صورت پراکنده تا ۲۰ فروردین ادامه دارد که این امر در خصوص تمامی اصناف قابل اجرا است.

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف مردم باید شکایت خود را یا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ و یا به آدرس اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی نبش قرنی ۳۱ شکایت خود را مطرح کرده تا در اسرع وقت بررسی و پیگیری شود.

انتهای پیام//ی.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.