در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۲۱ اسفند؛ زمان برگزاری مجمع سالیانه انجمن صنفی مترجمان

اربابی گفت:مجمع سالیانه انجمن صنفی مترجمان ۲۱ اسفند ماه برگزار می‌شود و در این جلسه قرار است بازرس جدید برای مدت یک سال تعیین شود.

21 اسفند زمان برگزای مجمع سالیانه انجمن صنفی مترجمان

محمدرضا اربابی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری مجمع سالیانه این انجمن گفت: مجمع سالیانه انجمن صنفی مترجمان ۲۱ اسفند ماه برگزار می‌شود. در این جلسه قرار است بازرس جدید برای مدت یک سال تعیین شود. علاوه بر آن گزارش عملکرد و گزارش مالی انجمن به سمع و نظر اعضای انجمن صنفی مترجمان خواهد رسید. 

او افزود: فعلا روی بحث برگزاری مجمع سالیانه در انجمن صنفی مترجمان تمرکز کردیم. این مجمع سالیانه برای کانون کشوری مترجمان هم  برگزار خواهد شد و دستور العمل این جلسه هم همان دستورالعمل مجمع سالیانه انجمن صنفی مترجمان خواهد بود و همان کار‌ها را در این جلسه هم تکرار می‌کنیم.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان در خصوص بیمه مترجمان بیان کرد: بحث بیمه مترجمان را از طریق اهل قلم با قدرت بیشتری پیش بردیم. لیست مترجمان را برای بیمه به موسسه خانه کتاب معرفی می‌کنیم و به موازات آن رایزنی‌هایی با وزیر صنعت معدن و تجارت خواهیم داشت تا بتوانیم بیمه تامین اجتماعی را برای مترجمانی که اهل قلم نیستند و کاری متفاوت دارند، فراهم کنیم که در این راستا جلسه‌ای اوایل ماه آینده با وزیر صنعت معدن و تجارت داریم. 

اربابی گفت: قبلا با سازمان تامین اجتماعی برای بیمه مترجمان رایزنی کرده بودیم، چون شرایط مطلوبی نیست علاوه بر اینکه محدودیت تعداد نفرات را برای معرفی به سازمان تامین اجتماعی به منظور دریافت بیمه داشتیم با وزیر صنعت معدن و تجاری رایزنی می‌کنیم تا شرایط تغییر کند و مسیر دریافت بیمه مترجمان از این طریق هم باز شود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: خبر ادبیات ، ترجمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار