اخطاریه هواشناسی در زمینه وزش باد شدید و رگبار و رعد وبرق

هواشناسی خراسان جنوبی با صدور اخطاریه‌ای درخصوص وزش باد شدید و گردو خاک-رگبار و رعد وبرق و احتمال وقوع رواناب هشدار داد.

اخطاریه هواشناسی در زمینه وزش باد شدید و رگبار و رعد وبرقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  در این اخطاریه آمده است: پدیده وزش باد شدید و گرد و خاک و کاهش قابل ملاحظه‌ی دما بین ۸ تا ۱۵ درجه سلسیوس در تمام شهرستان‌ها برای روز دوشنبه ۲۱ بهمن پیش بینی شده است.

بویژه برای نیمه شرقی و مرکز استان روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ بهمن رگبار و رعدو برق پیش بینی شده است.

برای جنوب استان شامل شهرستان‌های نهبندان و بخش‌هایی از سربیشه و خوسف دوشنبه و بویژه سه شنبه بارش شدید همراه با رگبار و رعد وبرق و رواناب پیش بینی شده است.

در این اخطاریه برای پنجشنبه ۲۴ بهمن احتمال بروز خسارت در اثر وزش باد شدید و اختلال در تردد، وقوع یخبندان و جنوب استان رواناب پیس بینی شده است. 

در این اخطاریه رعایت سرعت مطمئنه هنگام رانندگی، خودداری از قرار گرفتن در مجاورت درختان، محکم کردن تابلو‌ها و توجه به استحکام پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت، ودداری ازسفر‌های غیر ضرور و تردد در حاشیه مسیل‌ها برای مناطق جنوبی استان روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۲۱ و ۲۲ بهمن) تامین سوخت سالن‌های پرورشی نظیر دامداری‌ها و مرغداری‌ها و گلخانه‌ها با توجه به وقوع یخبندان صبح چهارشنبه و پنجشنبه (۲۳ و ۲۴ بهمن) توصیه شده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار