کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی دیجیتال در بردسکن افتتاح شد

سه واحد سونوگرافی، رادیولوژی دیجیتال و پارادوکس دیجیتال با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال که مجهز به آخرین تکنولوژی دنیاست امروز به صورت رسمی در بردسکن افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد زارع مهر جردی در این مراسم پروژه در حوزه بهداشت و سلامت گفت: اولین فاز این کلینیک که مجهز به سه واحد سونوگرافی، رادیولوژی دیجیتال و پارادوکس دیجیتال " برای گرفتن عکس دندان " با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال که مجهز به آخرین تکنولوژی دنیاست امروز به صورت رسمی افتتاح شد.

او ادامه داد:  امید است به همت و یاری خیرین بتوانیم فاز دوم این پروژه را که شامل ماموگرافی برای غربالگری سرطان سینه در خانم‌ها می‌باشد را به بهره‌برداری برساند. فاز دومی که به اعتبار بالغ بر یک و نیم میلیارد ریال نیازمند است.

متخصص رادیولوژی درباره فضای کلینیک گفت:  فضای این کلینیک که بالغ بر دویست هشتاد متر مربع می‌باشد در کشور بی‌نظیر است چراکه به طور معمول فضای این‌چنین کلینیک‌های بین نود تا صدو هشتاد مترمربع می‌باشد.

در این مراسم  مجتبی شاکری فرماندار بردسکن هم با مقایسه وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان در قبل و بعد از انقلاب گفت: ما قبل از انقلاب دو تا سه پزشک خارجی در بردسکن داشتیم که کلاً این‌ها تمام ظرفیت حوزه بهداشت درمان و سلامت را تامین می‌کردند، اما در حال حاضر هفده پزشک متخصص و پانزده پزشک عمومی فعال داریم.
 
او تصریح کرد: اگرچه در این حوزه خدمات خوبی در دولت یازدهم و دوازدهم ارائه شده است، ولی امید است با توسعه آن کمتر بردسکنی‌ها مجبور به عزیمت به شهر‌های اطراف شوند.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار