تصویری از زینب سلیمانی در کنار برادرش

تصویر جدیدی از زینب سلیمانی دختر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کنار برادرش منتشر شده است.

زینب سلیمانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، افزون بر یک ماه از پرواز معصومانه سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد، روزهای سختی که همچنان در باور هیچکس نمی‌گنجد که دیگر این پدر دلسوز و فداکار در میان‌مان نیست. در این چند مدت خانواده شهید سلیمانی به ویژه دو فرزند دختر و پسر ایشان در مراسم‌های متعدد حاضر شده و بعضا به سخنرانی نیز پرداختند که تصاویر متعددی از آنها در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف منتشر شده است.


بیشتر بخوانید: دلنوشته جالب نویسنده «آن مرد با باران می‌آید»


به تازگی خبرگزاری فارس عکس جالب توجه و دیدنی از زینب سلیمانی دختر سپهبد قاسم سلیمانی را در کنار برادرش منتشر کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست. در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید.

عکس تازه از زینب سلیمانی در کنار برادرش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
‌شبنم
۱۰:۳۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
خدا بهشون صبر بده، از دختر و پسر سردار شجاع اسلام میخوام که من رو تو غمشون شریک بدونن، من توی تهران زندگی میکنم خبر دار بودم که دختر حاج قاسم میخواد تو دانشگاه اونجا سخنرانی کنه ، ولی انگاری دور فهمیده بودم، آرزوم این بود که برم پیشش اول حرف های زیباش رو گوش بدم و بغلش کنم و بهش تسلیت بگم،بعد از اون هر طور شده ازش خواهش کنم باهام سلفی بگیره اما انگار ملاقات با خانواده ی شهید هم توفیق میخواد که انگار خدا نصیب من نکرد، زینب خانم عزیز شما هیچ فرقی با حاج قاسم ندارید، فقط شما دخترید همین، من وقتی تصاویر گریه ام میگیره، خدا بهتون صبر بده عزیزم. انشالله که انتقام سخت حتما گرفته بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
ما هنوز منتظر انتقام سخت هستیم واقعا حمله به پایگاهی‌ خالی از نظامی انتقام سخت محسوب میشه لطفا انتقام خون حاج قاسم وزودتر بگیرید جگرم بد جور سوخته لطفا انتقام ما منتظریم ماانتقامی تا الان ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
مطهره
۱۶:۲۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
درسته که خونبهای سردار فتح قدس و اخراج امریکایی ها و سایرین از منطقه س .ولی پایگاه عین الاسد خالی از نظامی نبود. اخرین اماری که خبر گذاری های امریکایی دادن مرگ 110 نفر از سرباز هاشونه.!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۲۰:۴۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
درود بر شما،
با اون خطبه زینبی که قرائت کردید.
Iran (Islamic Republic of)
نجمه
۲۱:۰۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
یاد حاج قسم همیشه در دلهامون هست هیچ وقت فراموش نمی‌شود...روزی نیست نگاه عکسش نکنم وگریه نکنم نمی‌دونم راز این چیست..از خانواده خودم بیشتر دوسش دارم وداغدارش هستم.امیدوارم اون دنیا شفاعتمون کنه الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
*
۱۰:۰۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
شهید عزیز سلیمانی همیشه زنده است و راهش همچنان با شور و حرارت ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۲۲:۳۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
دوستتون دارم... هیچ.روزی نگذشت جز اینکه از غم نبود سردار اشک ریختم.
تو مراسم قم آرزوی دیدن دختر سردار داشتیم که نصیبمون نشد..
خانم زینب سلیمانی عزیز... اگر نوشته منو خوندید بدونید خیلی خیلی خیلی دوستتون داریم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۱۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
درود و خداقوت بر همت بلند و غیرت و خردورزی و بصیرتتان باد فرزندان خلف صالح سردار دلها سپهبد صدیق شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز و محترم و بزرگوار سلامت و ایمن و پایدار باشید . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
درود و خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
انشاءالله خانواده معظم شان همگی در سایه الطاف الهی سالم وموید باشند سردار سلیمانی برای ملت
ازاده دنیا جنسی از نور بود وباشهادت نورانی اش به همراه همرزم هایش از کره خاکی به ملکوت اعلاء پیوستند . همه شهدای عزیزروح شان در عرش خدا شاد باشد وماهم در این دنیا عاقبت بخیر شویم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
انشاءالله خداوند جل جلاله از شر ابلیس ملعون و لشکریان شیاطین جن و انسش و از شر تمامی مخلوقاتش شما خانواده سردار دلهای امت واحده رسول الله ص را حفظتان کند و نسلهای سالم و صالح بسیار به شما عزیزان و خوبان در کمال رفاه اسلامی قرآنی عنایت کند و دشمنان و بدخواهان شما خوبان مومنین مسلمین حزب الله را خار وذلیل و مقطوع النسل ونابود گرداند . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
خداياداغ سرداردلهاروبردلاي ماآروووم كن خيليييي داغونيم بخاطرسرداردلها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
خیلی جالب بود انشالله غم به دور باشه ازشون و لبشون پر خنده باشه
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۰۹:۰۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
زیبنده ترین کلمه برای یک مجاهد فی سبیل الله شهید است یعنی مزد مجاهدت را از خدا گرفتن وبه نظرم گریه کردن برای شهید چشمهارا روشنای وقلب را ارامش می بخشد یعنی باز دوباره با چشمت کینه یزیدیان رادیدی چگونه عباس زمان را ارب اربا کردن وبه فلب ات ایمان می دهد عباس های دیگری همچون سلیمانی پدیدار می شود این حکمت نوری که هرگز خاموش نمی شود است .و انقلاب سلیمانی در اینده نزدیک در راه است بیداری واقعی اسلامی از کشورهای اسلامی برپاه می شود .