سرپرست فدراسیون فوتبال رد صلاحیت می‌شود

شنیده می‌شود بازرسی کل کشور با حضور افراد بازنشسته در ریاست فدراسیون فوتبال مخالفت کرده است.

سرپرست فدراسیون فوتبال رد صلاحیت می‌شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از افرادی که برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کرد، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال بود. او امیدوار بود به سمت ریاست فدراسیون فوتبال برسد، اما از راهروی فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال عنوان کرده بازنشسته‌ها باید از احراز سه سمت خودداری کنند.

رئیس، دبیر کل و خزانه دار به دلیل اینکه شغل محسوب می‌شوند، نمی‌توانند افراد بازنشسته در آن شرکت کنند. در صورت اجرای این قانون در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند یکی از گزینه‌هایی است که برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده و رد صلاحیت خواهد شد.  

لازم به ذکر است، کمیته تایید صلاحیت نامزد‌ها به زودی و با بررسی پرونده‌ها دراین باره اظهار نظر خواهد کرد و اگر حیدر بهاروند رد صلاحیت شود بدین معنی است که نامه‌ی ارسالی از سوی سازمان بازرسی به فدراسیون فوتبال حقیقی است و همان طور که اشاره شده بازنشسته‌ها قادر به در اختیار گرفتن میز ریاست، دبیر کل و هم چنین خزانه دار نیستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار