کشف ۱۲۸ هزار دستگاه لوازم خانگی قاچاق در استان سمنان

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: ۱۲۸ هزار و ۴۶۱ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در سه فصل از سال ۹۸ با تلاش نیروی انتظامی در استان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن اسلامی راد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: ارزش ۱۲۸ هزار و ۴۶۱ دستگاه لوازم خانگی کشف شده قاچاق در استان سمنان حدود ۱۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال بود.

او افزود: از ابتدای فروردین تا پایان دی سال گذشته ۲۴ هزار و ۲۱۱ دستگاه از انواع لوزام خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در استان سمنان کشف شده بود.

اسلامی راد بیان کرد: تعداد لوازم خانگی قاچاق کشف شده در استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان دی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳۰.۶ درصد و ارزش ریالی این دست کالا‌های کشف شده یکهزار و ۲۲ درصد افزایش یافت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان تصریح کرد: لوازم آشپزخانه، کولرگازی، اسپیلت، تلفن ثابت و مبلمان، از جمله لوازم خانگی قاچاق کشف شده در استان سمنان از ابتدای سالجاری تا پایان دی ماه است.

او بیان کرد: ۱۴۲ قطعه اسباب‌بازی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال امسال در استان سمنان کشف شد که ارزش ریالی آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸۸.۹ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان اظهار داشت: یکهزار و ۷۹۷ دستگاه لوازم یدکی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال از بتدای سالجاری تا پایان دی امسال در استان کشف شد.

اسلامی‌راد اضافه کرد: در بازه زمانی ۱۰ ماهه از ابتدای فروردین تا پایان دی امسال ۹۳۱ دستگاه صوتی و تصویری قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال در استان سمنان کشف شد.

او یادآور شد: ۳۰ هزار گرم مسکوکات و فلزات گرانبها به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سه فصل امسال در استان سمنان کشف شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار