دستگاه قضایی با مخلان امنیت انتخابات در پلدختر برخورد کند

امام جمعه پلدختر گفت: دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت انتخابات در این شهرستان برخورد قاطع و قانونی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: تبلیغات رسمی و قانونی انتخابات در پلدختر با بداخلاقی آغاز شد که هیچ زن و مردی نمی‌پذیرد که امنیت و آرامش شهرش خدشه دار شود

وی افزود: مردم پلدختر که شهره به نجابت هستند، دوست ندارند شهرشان به عنوان هویزه ثانی که روزی قدمگاه رزمندگان همچون شهیدان همت ' باکری، خرازی و سلیمانی بود با چالش مواجه و ناامن شود.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه رای و مصوبه شورای تامین برای همه قانون و لازم الاجراست و همه باید نسبت به آن تمکین کنند افزود: از شورا‌ی تامین شهرستان درخواست می‌شود با قوت و قدرت از حقوق مردم پلدختر دفاع کند.

امام جمعه پلدختر گفت:این اطمینان را به مردم می‌دهیم که حق کسی ضایع نخواهد شد، زیرا اعضای شورای تامین از نخبگان امنیتی هستند و صلاح مردم را می‌دانند و دنبال تفرقه نیستند.

حجت‌الاسلام موسوی یادآور شد: از ریش‌سفیدان، معتمدان، متنفذان و بزرگان طوایف درخواست می‌شود به این قضیه ورود پیدا کرده و به ارشاد و راهنمایی بپردازند که به طور قطع حرف آن‌ها تاثیر گذار است.

وی افزود: شورو شعور سیاسی مردم و مطالبه مقام معظم رهبری در راستای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای است، اما نباید به وسیله عده‌ای با سوء استفاده، موقعیت شهرستان پلدختر ناامن شود.

امام جمعه پلدختر گفت: همه باید در تبلیغات زیر چتر جمهوری اسلامی مطیع قانون باشند و در چارچوب قانون به تبلیغات بپردازند و کاندیدا‌ها که با فرهنگ، با نجابت، تحصیل کرده و از جنس همین مردم هستند، هواداران خود را به آرامش دعوت کنند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: امام جمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.