در سال رونق تولید؛

برگزاری مراسم تجلیل از عوامل اجرایی طرح توانمندسازی زنان روستایی لرستان

مراسم تجلیل از عوامل اجرایی طرح توانمندسازی زنان روستایی لرستان در سال رونق تولید برگزارشد.

بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: به مناسبت ولادت باسعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) از ۳۰ نفر از عوامل اجرایی طرح توانمندسازی زنان روستایی لرستان در سال رونق تولید تجلیل شد.

او افزود: یاز اهداف مادر استان استفاده بیشتروبهتر از ظرفیت زنان در راستانی تولید واشتغال بخصوص در سال رونق تولید است.

بازدار ادامه داد: بالغ بر ۴۵۰ نفرخانم در سازمان جهاد کشاورزی لرستان مشغول به کارهستند که امروز از ۳۰ نفر از این بانوان تقدیروتشکر شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: در حوزه‌های روستایی و عشایری با اختصاص منابع و امکانات به ویژه در حوزه آموزش و تشکیل صندوق‌های خُرد زنان روستایی از ظرفیت آن‌ها در حوزه تولید و اشتغال بیشتر استفاده می‌شود.

همچنین ثمینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان هم در این مراسم با اشاره پشت سر گذاشتن چهل ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران و اهمیت نقش بی بدیل زنان در این دوران گفت: بانوان همواره دوشادوش مردان در صحنه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی بوده اند ونقشی اساسی در رونق وتولید واشتغال کشور داشته اند.

او افزود:بانوان روستایی تولیدکنندگان جامعه ماهستند ونقش مهمی در تولید واشتغال کشور دارند که باید مورد حمایت قرار بگیرند که به مصرف کننده تبدیل نشوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار