امیر جهانشاهی:

جوانان نقش مهمی در امنیت کشور دارند/ حضور در مراسمات مهم کشور، دشمن را ناامید می‌کند

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: حضور در مراسماتی چون راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دشمن را ناامید می‌کند.

جوانان نقش مهمی در امنیت کشور دارند/ حضور در مراسمات کشور دشمن را ناامید می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه در جشنواره جوان سرباز که در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار کرد: ما باید شاکر‌ خدا باشیم که لباس سربازی را پوشیدیم و باید بدانیم که سرباز امام زمان (عج) هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: مقام معظم رهبری دغدغه سربازان را دارند و همیشه تاکیداتی را می‌فرمایند ، چرا که ما معتقدیم بهترین دوران جوانی هر فرد همین دوران خدمت سربازی است.

او با بیان این که جوان یک نیروی فعال و دارای شور است و وقتی این لباس را می‌پوشد یعنی آماده جان بازی برای کشور هستند، گفت: این جوانان با پوشیدن لباس سربازی آماده می‌شوند تا برای اسلام و کشور جان فدا کنند.

جهانشاهی با تاکید بر این موضوع که حاج قاسم سلیمانی خود را سرباز نامید، بیان کرد: جوانان ایرانی در طول تاریخ نشان دادند هر جایی که لازم باشد از کشور دفاع می‌کنند، نمونه آن سردار سپهبد شهید سلیمانی است که در ۲۴ سالگی فرمانده لشکر ثارالله بود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با بیان این که شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و صیاد شیرازی نخبه زمان خود بودند، تصریح کرد: رهبر معظم در بیانیه گام دوم به جوانان تاکید دارند و شما باید آماده باشید.

او افزود: خاطرات سربازی برای شما جوانان باقی خواهد ماند و باید بدانید که سربازی ذکات جوانی است، همین جوان‌ها بودند که در دوران دفاع مقدس ایستادند و امروز هم از مرزها دفاع می‌کنند.

جهانشاهی گفت: تمام جوانان باید قدر دوران سربازی را بدانند، خیلی از مقامات لشکری و کشوری سربازی رفتند ‌و امروز می‌گویند مسولیت پذیری را از سربازی آموختند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با بیان این که ما امروز به سرباز احترام زیادی می‌گذاریم، چرا که دغدغه رهبری است و زینت دین هستید، بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند سربازان را مانند فرزندان خود بدانید.

او با اشاره به این موضوع که طرح لبیک ۲۲ و مصباح ۱ را در نیرو اجرایی خواهیم کرد، عنوان کرد: اجرای این طرح‌ها هم پیرو تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا است تا مراکز استقرار سربازان را بهسازی کنیم.

جهانشاهی گفت: ما برای ارتقای وضعیت زیست سربازان تلاش می‌کنیم و اقدامات فراوانی هم صورت گرفته که بی سابقه بوده است، ما بحث بومی گزینی و برخورد مناسب با سربازها را در نیروی زمینی ارتش ایجاد کردیم البته در کنار آن نظم را هم پیگیری می‌کنیم و این گونه شده که امنیت در مرزها ایجاد شده است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با بیان این که ما در بحث اقتدار ملی مولفه‌های فراوانی داریم که یکی از آنها نیروی انسانی و سربازان هستند، تصریح کرد: امروز یکی از تهدیدات رژیم تروریستی آمریکا تهاجم فرهنگی است و اگر شما جوانان با آن مقابله نکنید ضربه خواهیم خورد که با اقدامات مناسب جلوی این توطئه دشمن گرفته شده است.

جهانشاهی با تاکید به این موضوع که بصیرت داشتن، مسئولیت پذیری، نظم، انجام وظیفه و مسائل دیگر از دیگر ویژگی‌های سربازان هستند، خاطر نشان کرد: ما جمعه این هفته یک‌ یوم الله داریم، مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان دشمن زدند و با حضور پرشورتر در انتخابات نشان خواهند داد در کنار انقلاب ایستاده‌اند؛ استقلال، امنیت و سایر مولفه‌های قدرت ما همچنین قدرت نظامی وابسته به پشتیبانی مردم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار