حجت الاسلام آقاجانپور:

هر کس به عظمت، شوکت و عزت ایران اسلامی علاقه‌مند است، باید در انتخابات شرکت کند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: در کنار اقتدار دفاعی، اقتدار ملی نیز لازم است که این اقتدار با حضور با شکوه مردم در انتخابات تجلی خواهد یافت.

هر کس به عظمت، شوکت و عزت ایران اسلامی علاقه‌مند است، باید در انتخابات شرکت کندبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در دوازدهمین جشنواره جوان سرباز وزارت دفاع که در مرکز آموزش شهدای جوادی نیا برگزار شد با تبریک ولادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) و مادر امامان معصوم (ع)، حضرت فاطمه (س) و همچنین تبریک تقارن این ایام با ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب انقلاب اسلام حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: حضور در جمع شما جوانان پر شور و آینده ساز انقلاب اسلامی و در روزی که به نام روز جوان نامگذاری شده است توفیقی الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور خطاب به جوانان سرباز گفت: جوانان سرباز در نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع می‌باید آمادگی دفاعی خود را برای حفظ انقلاب، نظام و اسلام بالا ببرند؛ چرا که ما نیازمند ارتقای آمادگی دفاعی و افزایش قدرت بازدارندگی هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تشریح علت تأکید بر لزوم آمادگی دفاعی جوانان گفت: زمانی که مردم این مرز و بوم، نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون و انقلاب اسلامی را جایگزین آن کردند کسی گمان نمی‌برد ملتی با دستان خالی بتواند بر این مهم فائق آید.

او افزود: در آن زمان اجانب شرق و غرب ملت ما را تحقیر می‌کردند؛ زمامداران کشوردر ظاهرامر پادشاه، ولی در واقع نوکر بی، چون و چرای اجانب بودند و در اداره کشور و جامعه بر اساس خط مشی‌های بیگانگان عمل می‌کردند.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور خاطرنشان ساخت: امروز این کشور به سطحی از قدرت دفاعی رسیده است که دشمن جرأت رویارویی مستقیم با آن را ندارد و و برهمین اساس امریکای جنایتکار جرأت مقابله مستقیم با سردار مقاومت حاج قاسم را در میدان رزم پیدا نکرد و بزدلانه و در نیمه‌های شب او را به شهادت رساند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: شلیک ۱۳ موشک نقطه زن به قلب عین الاسد در پاسخ به اقدام شنیع ترامپ، نشاندهنده عظمت امروز ملت ایران است؛ عظمتی که به برکت انقلاب و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی محقق شد.

او تأکید کرد: جوانان با تأسی از سیره شهدا، بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی آمادگی خود را بالا ببرند تا دشمنان کوردل و قسم خورده نظام اسلامی جرأت تعرض به میهن عزیزمان را در سر نپرورانند؛ تاریخ ثابت کرده است زمانی کشوری مورد تعرض قرار می‌گیرد که در موضع ضعف باشد و علت حمله صدام به ایران نیز همین بود.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار اقتدار دفاعی، اقتدار ملی نیز لازم و ضروری است؛ این اقتدار با حضور با شکوه مردم در انتخابات تجلی می‌یابد.

او با اشاره به بیان گوهر بار امام راحل که فرمود مجلس در رأس همه امور است تأکید کرد: انتخاب حق ملت ایران است و حضور حداکثری در انتخابات برای ایران اسلامی اقتدار آفرین خواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان دسیسه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان انقلاب علیه ملت ایران اسلامی خاطرنشان ساخت: محاسبات امریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی غلط از آب درآمد و نه تنها محور مقاومت شکست نخورد، بلکه این اقدام، انسجام و وحدت ملی در ایران و منطقه را رقم زد به طوری که میلیون‌ها انسان آزاداه در مراسم تشییع پیکر‌های محور مقاومت شرکت و شعار مرگ بر امریکا سردادند و انشاء الله در بحث انتخابات نیز چنین حماسه‌ای رقم خواهد خورد.

او تأکید کرد: هر کس به عظمت، شوکت و عزت ایران اسلامی علاقه‌مند است، باید در انتخابات شرکت کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه افراد جامعه در انتخاب افراد اصلح مسئول هستند گفت: انتخاب افراد انقلابی و شایسته، مجلسی انقلابی را به وجود خواهد آورد که نتیجه آن رسیدگی و تلاش برای حل مشکلات جمعه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار