شمس: مردم روز جمعه در انتخابات حاضر خواهند شد / مسئولان مجلس به فکر مردم باشند

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: معتقدم مردم روز جمعه در انتخابات مجلس حضور گسترده ای خواهند داشت.

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: معتقدم مردم با وجود تمام مشکلات روز جمعه در انتخابات مجلس حاضر خواهد شد و به نماینده خودشان رای خواهند داد. مردم باید جمعه در انتخابات شرکت کنند و به صورت یکپارچه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند. به گفته حضرت امام خمینی (ره) مجلس در راس امور کشور است. به همین دلیل مردم باید با حضورشان در پای صندوق رای، نمایندگان شایسته‌ای را وارد مجلس شورای اسلامی کنند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در تورنمنت برزیل نامه‌ای دریافت نکرده است


عضو کمیته فنی فوتسال درباره انتظارات مردم از نمایندگان مجلس هم بیان داشت: مردم از مجلسی‌ها انتظار دارند که بیشتر به فکرشان باشند و بتوانند از حقوقشان به خوبی دفاع کنند. امیدوارم که نمایندگان جدیدی که انتخاب می‌شوند فقط به فکر خودشان نباشند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا مشکلاتی که مردم با آن درگیر هستند را رفع کنند.

شمس ادامه داد: خواهش ما ورزشی‌ها از نمایندگان مجلس این است که به ورزش کشور به ویژه فوتبال و فوتسال اهیمت بیشتری دهند و حق قانون کپی رایت را به باشگاه ورزشی برگردانند. ما الان انتخابات فدراسیون فوتبال را در پیش داریم و امیدوارم نمایندگانی که در مجلس جدید حضور پیدا می‌کنند، در کنار کار‌های دیگر حواسشان هم به فوتبال و فوتسال باشد تا نمایندگان کشورمان بتوانند به مانند گذشته دوباره خوش بدرخشند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره اینکه آیا در انتخابات روز جمعه شرکت خواهد کرد گفت: قطعا در انتخابات شرکت خواهم کرد و به یکی از نامزد‌های شایسته رای خواهم داد. همچنین همان طور که قبلاً هم گفتم از همه مردم می خواهم روز جمعه در انتخابات شرکت کرده تا با رایی که می‌دهند بتوانند بهترین نماینده را وارد مجلس کنند.


بیشتر بخوانید: جلسه هم اندیشی اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال برگزار شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار