داداش‌زاده: نمایندگان مجلس نباید به فکر جیب خود باشند/ همه وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نماینده‌ای که به مجلس شورای اسلامی می‌رود نباید به فکر جیب و یا منفعت خود باشد.

داداش پور: نمایندگان مجلس نباید به جیب خود نگاه کنند/ وظیفه هر فردی شرکت در انتخابات استبهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از مردم درخواست دارم در این دوره از انتخابات مجلس شرکت کنند. سال‌های زیادی ما در مورد سرنوشت خود نظر دادیم و وظیفه ما ایجاب می‌کند تا در مورد نمایندگان مجلس تصمیم بگیریم.  

داداش زاده درباره خصوصیات نمایندگانی که در یازدهمین دوره انتخابات به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کنند اظهار کرد: بعید می‌دانم بحث کهنه خصوصی سازی سرخابی‌ها در دستور کار قرار بگیرد. نماینده‌ای که به مجلس می‌رود نباید به فکر جیب و یا منفعت خود باشد. ما باید به کسانی رای بدهیم که در سال‌های گذشته خدمت کرده و رزومه خوبی دارند.  

او در مورد نمایندگان مجلس به ورزش بیان کرد: از نمایندگان مجلس درخواست دارم برای بهتر شدن وضعیت کشور و ریشه کن شدن فساد ورزشی دست به کار شوند. مردم ما بیش از هر زمان دیگری با ورزش مخصوصا موفقیت فوتبال به وجد می‌آیند و نمایندگان باید برای اعتلای سطح روحی و کیفی جامعه قدمی مثبت بردارد. نماینده باید به خود قول بدهد در این ۴ سال با مردم صداقت داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان عنوان کرد: مردم ما به کسی اعتماد می‌کنند که درد آنها را می‌فهمد و صداقت را در عمل و زبان خود جاری می‌کند. اکنون منفعت طلبی باید جای خود را به سادگی و صداقت در عمل بدهد.


بیشتر بخوانید: شمس: مردم روز جمعه در انتخابات حاضر خواهند شد / مسئولان مجلس به فکر مردم باشند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار