درخشش فناوران دانشگاه سمنان در جشنواره امتنان

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از موفقیت فناوران، این پارک در سی و یکمین جشنواره امتنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، دکتر علی حقیقی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت : علیرضا صالح پور از شرکت زیتون فرآور سمنان عنوان «کارگر نمونه استانی در بخش کشاورزی» و شرکت سرگرمی سازان آسمان امید عنوان «گروه کار نمونه استانی در بخش خدمات» را در سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید به خود اختصاص دادند.

او افزود: در سال‌های پیش نیز فناوران این پارک علم و فناوری موفق به کسب رتبه در این جشنواره ملی شده اند؛ که می‌توان به کسب عنوان کارگر نمونه کشوری توسط شهید محمد پازوکی و مهندس مسعود بوند اشاره نمود که از سوی رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گرفتند.

دکتر امین نیکوبین مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز گفت: این جشنواره هر ساله با هدف ارج نهادن به فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران برگزار می‌شود.

امین نیکوبین با بیان اینکه فناوران این پارک علم و فناوری امسال هم موفق به کسب چندین عنوان در این جشنواره شدند افزود: دارندگان عنوان در این جشنواره از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تقدیر شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار