کدخدایی:

قانون مطلبی نسبت به تبلیغات در فضای مجازی مطرح نکرده است/ شورای نگهبان بعد از برگزاری انتخابات سلامت آن را بررسی می‌کند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: این شورا پس از برگزاری انتخابات، صحت آن را بررسی می‌کند.

قانون مطلبی نسبت به تبلیغات در فضای مجازی مطرح نکرده است/ شورای نگهبان بعد از برگزاری انتخابات سلامت آن را بررسی می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به نظارت بر شیوه تبلیغات برخی نامزد‌های انتخابات مجلس در فضای مجازی اظهار کرد: بحث تبلیغات متاسفانه از مباحثی است که در قانون به خوبی به آن پرداخته نشده، مخصوصا تبلیغات در فضای مجازی که این روز‌ها بسیار گسترده شده و قانون نسبت به آن مطلبی را مطرح نکرده است.

او افزود: ما در گذشته سابقه این امر را داشته‌ایم که اگر تبلیغات چه در فضای مجازی و چه حقیقی خلاف واقع و ناروا باشد،  قطعا در زمانی که صحت انتخابات را بعد از روز رای گیری بررسی می‌کنیم.

کدخدایی تصریح کرد: اگر تخلف انتخاباتی وجود داشته باشد می‌تواند منجر به اعلام عدم صحت انتخابات در آن حوزه و بخش‌هایی تخلف در آن صورت گرفته، شود.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: از آنجایی که باید صحت انتخابات اعلام شود شورای نگهبان در مرحله دوم کار نظارتی خود، به روز انتخابات خواهد پرداخت که آیا سلامت لازم را دارا بوده است یا خیر، بنابراین این شورا می‌تواند در این زمینه اعلام نظر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار