تلاش‌ها برای اخراج تروریست‌های آمریکایی از عراق

سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق از تلاش‌ها برای اخراج نیروهای ارتش تروریست آمریکا از خاک این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، جعفر الحسینی، سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق با بیان اینکه دیدار‌هایی بین فرماندهان مقاومت صورت گرفته است از تلاش‌ها برای اخراج نیروهای ارتش تروریست آمریکا از خاک این کشور خبر داده و تاکید کرد نیرو‌های مقاومت در حال بررسی گزینه‌های لازم برای تحقق این هدف هستند.

جعفر الحسینی، گفت دیدار‌هایی بین فرماندهان گروه‌های مقاومت عراق در شهر‌های بغداد و قم صورت گرفته است و این گروه‌ها گزینه‌های راهبردی برای اخراج نظامیان آمریکا از عراق را بررسی می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


حسینی همچنین از وجود تحرکات میدانی با هدف زیر نظر گرفتن حرکت نیرو‌های آمریکایی و موقعیت آن‌ها در عراق خبر داد.

این در حالی است که پیش از این وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد عثمان الغانمی، رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور و ژنرال جینی کاردینیا، رئیس هیات ناتو در عراق در دیدار با یکدیگر بر اهمیت توافق دولت عراق و ناتو درباره ازسرگیری ماموریت‌های ناتو در عراق تاکید کردند.

سخنگوی حزب‌الله عراق درباره شهید سلیمانی و تلاش او برای تقویت مقاومت عراق در برابر تروریسم نیز گفت: «شهید سلیمانی همه جزئیات مربوط به مقاومت اسلامی عراق را پیگیر می‌شد.»

جعفر الحسینی گفت که حضور فرماندهان و رهبران گروه‌های مقاومت در ایران با هدف دست‌یابی به مسیری است که این گروه‌ها بتوانند به حضور تروریست‌های آمریکایی در عراق پایان دهند.

وی همچنین از وجود هماهنگی با متحدان خود در تهران به منظور راه‌های پاسخ به جنایت شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید صابر
۲۳:۰۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
عثمان الغانمی ، ایشان هم طرفدار تروریستها میباشند باید محاکمه ومجازات شود .
آخرین اخبار