برپایی نشست کارشناسان اداره قرآن، عتر ت و نماز خوزستان

نشست کارشناسان اداره قرآن، عتر ت و نماز خوزستان با کمیته‌های جشنواره قرآنی قطب ۲ استان برگزار شد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن ابراز خرسندی از میزبانی شهرستان بهبهان در هفدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز گفت: با حضور موثر کارشناسان اداره قرآن، عتر ت و نماز خوزستان نشستی با مسئولان کمیته‌های جشنواره قرآنی قطب ۲ استان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش بهبهان برگزار شد.

او با اشاره به اینکه اقدمات اولیه در کمیته‌های ۱۲ گانه طی برنامه ریزی مشخص و به شکل منظم صورت گرفته است، افزود: در این نشست فعالیت‌های انجام شده در هریک از کمیته‌های اجرایی جشنواره قرآن، عترت و نماز قطب ۲ خوزستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عبدی پور تصریح کرد: روسای کمیته‌های برگزار کننده هفدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز در بهبهان با عشق وافر به قرآن کریم و ائمه اطهار و تلاش شبانه روزی در حال انجام مطلوب و شایسته وظایف محوله هستند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان با بیان اینکه آمادگی هر گونه شرایط خاص و اضطراری ممکن در اجرای جشنواره قرآنی را داریم، گفت: خدای را شاکریم که این فرصت معنوی را به ما عطا فرموده که خادم قرآن باشیم و در راه قرآن، عترت و نماز با افتخار و سرافرازی گام برداریم.

 هفدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز به میزبانی شهرستانی بهبهان با حضور جاسم حسینی زاده کارشناس مسئول اداره قرآن، علی محسن نسب کارشناس اداره عترت و نماز و منصور رئوفی کارشناس فنی اداره قرآن و اعضا کمیته‌های جشنواره در شهرستان بهبهان برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.