همرزم شهید سردار سلیمانی:

غرب آسیا، برای دشمنان امن نخواهد بود

همرزم شهید سردار سلیمانی در قزوین گفت: منطقه غرب آسیا از افغانستان گرفته تا عراق، یمن و سوریه، دیگر برای آمریکایی‌ها امن نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی در گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک گفت: طالبان برای نخستین بار توانست با حمله موشکی، هواپیمای فوق سری آمریکا را نابود کند و این درس به آمریکایی‌ها داده شد که منطقه غرب آسیا از افغانستان گرفته تا عراق و یمن و سوریه، دیگر برای آمریکایی‌ها امن نیست.

سردار نوعی اقدم با اشاره به سیلی سپاه پاسداران به آمریکا و موشک باران پایگاه عین الاسد گفت: از جنگ جهانی دوم تا امروز، هیچ کشوری جرأت حمله وسیع به پایگاه نظامیان آمریکایی را نداشت و پس از حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد، هیمنه آمریکا فرو ریخت و جمهوری اسلامی ایران به کشور‌های دنیا این درس را داد که می‌شود پایگاه‌های آمریکایی را هدف قرار داد.

همرزم شهید سردار سلیمانی تصریح کرد: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت در خارج از کشور و در رویارویی با آمریکا، نه تنها ضعیف نخواهد شد بلکه با قدرت تمام به مقابله با آمریکا خواهد پرداخت و این مبارزه تا خروج کامل آمریکا از منطقه غرب آسیا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار