رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی پیامی از جامعه دانشگاهیان استان خواست در یازدهمین دوره انتخابات مجلس حضوری پرشور داشته باشند.

دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از جامعه دانشگاهیان برای حضور در انتخاباتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر سید محمد حسین بحرینی طوسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پیامی ضمن دعوت از جامعه دانشگاهیان برای حضوری آگاهانه و گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید نموده است: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که برای هر هم وطن فرصتی را ایجاد می‌کند تا در تعیین سرنوشت خود گام بردارد و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به اعتلای آن کمک کنند.

او در این پیام آورده است: بی تردید نقش تأثیر گذار مجلس شورای اسلامی در ریل گذاری حرکت دولت، اهمیت انتخابات پیش رو را مضاعف می‌کند تا مردم در این برهه‌ی حساس طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات رئیس جمهور با انتخاب درست در افزایش اقتدار، عزت و استقلال ایران اسلامی مشارکت نمایند.

دوم اسفند میعادگاه دیگری برای تجلی همدلی و همزبانی است و در این میان در بطن رأی هر ایرانی، آزادی در انتخاب، افزایش امنیت، پیشرفت و تدبیر در رشد پایدار وتقویت سرمایه اجتماعی کشوراست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن اعلام مشارکت فعال در عرصه انتخابات، از آحاد ملت شریف و مسلمان ایران به‌ویژه جامعه بزرگ دانشگاهی خراسان رضوی دعوت نموده است تا با حضور موثر خود، ضمن رقم‌زدن حماسه‌ای دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه، دشمنان دین و ملت خود را هم‌چون گذشته مایوس و ناامید کنند.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.