انتخابات مجلس/مشکلی برای توزیع تعرفه‌های رای در شعب انتخاباتی وجود ندارد

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : هیچ مشکلی برای توزیع تعرفه‌های رای در شعب انتخاباتی استان کرمانشاه وجود ندارد.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهرام سلیمانی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : تعرفه‌های رای بیش از تعداد واجدین شرایط در بین شعب اخذ رای توزیع شده است و هیچ مشکلی در این زمینه احساس نمی‌شود.

او گفت : از صبح امروز تمام یک هزار و ۵۸۵ صندوق اخذ رای استان به منظور جمع آوری آرای مردم به نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعال شده اند و هیچ مشکلی در این زمینه احساس نمی‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: از این تعداد صندوق ۶۲۱ صندوق سیار و باقی در شعب اخذ رای ثابت هستند.

سلیمانی گفت: یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۴۱۳ نفر از مردم استان کرمانشاه در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند که ۵۸ هزار و ۲۸۰ نفر از آن‌ها را رای اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

او گفت: کسانی که ۱۸ سال تمام دارند یعنی متولدین دوم اسفند ۱۳۸۰ و قبل از آن می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی (کد ملی هم قابل قبول است) می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و احتمال تمدید زمان آن نیز متصور است، گفت: بر اساس اطلاعات سامانه جامع انتخابات نخستین افرادی که امروز در استان کرمانشاه رای دادند سه مرد بالای ۹۵ سال در شهرستان‌های کنگاور و کرمانشاه بودند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.