معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهران مطرح کرد؛

برگزاری کلاس‌های جبرانی برای دانش آموزان غایب مشکوک به کرونا

محمدی گفت: تمهیدات بهداشتی لازم برای مدارس در نظر گرفته شده و کلاس‌های جبرانی برای دانش آموزان مشکوک برگزار می‌شود.

حسن محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت بهداشتی مدارس پایتخت با توجه به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در مدارسی که مراقب سلامت نداریم رابطان بهداشتی در نظر گرفته شده است تا آموزش‌های لازم را برای دانش آموزان ارائه دهند.

او ادامه داد: مراقبت‌های لازم و آموزش‌های پیشگیرانه در مدارس در نظر گرفته شده است تا حداقل مواجهه با ویروس کرونا را در مدارس شاهد باشیم. علاوه بر آن وضعیت مدارس تهران از نظر بهداشتی مشکل چندانی ندارد و شبکه بهداشت هم بر این موضوع نظارت دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهران درباره وضعیت تجهیز سیستم‌های بهداشتی در مدارس اظهار کرد: با توجه به اینکه در مدارس ما سیستم لوله‌کشی آب و صابون مایع وجود دارد نیاز به نصب سیستم ضدعفونی جدیدی نداریم.

محمدی درباره وضعیت غیبت دانش‌آموزانی که مشکوک به ویروس کرونا هستند، گفت: تمرکز بر این است که اگر شرایط مشکوکی در میان دانش آموزان مشاهده شد، از آمدن به مدرسه خودداری کنند؛ زیرا غیبت آن‌ها موجه اعلام می‌شود. همچنین کلاس‌های جبرانی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود تا از نظر آموزشی عقب نمانند.


بیشتر بخوانید: تمهیدات ویژه آموزش و پرورش برای مقابله با کرونا در مدارس


او بیان کرد: دستورالعمل مشخصی بین آموزش و پرورش و وزارت بهداشت وجود دارد که اگر دانش آموزی با شرایط خاصی از جمله تب، ضعف و بی حالی وجود داشت به مراکز بهداشتی مراجعه کرده و از حضور در کلاس‌های درس خودداری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
کلاس جبرانی کی قراره اجرا کنه.