جهانبخش: می خواهم یادآور خاطرات خوبی برای مردم باشم

یک ماهنامه معتبر هلندی در تازه‌ترین شماره خود مصاحبه‌ای با هافبک ایرانی تیم فوتبال برایتون را منتشر کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ماهنامه «ELF Voetbal» هلند در تازه‌ترین شماره خود با علیرضا جهانبخش آقای گل سابق لیگ برتر هلند و بازیکن فعلی تیم فوتبال برایتون، مصاحبه‌ای منتشر کرده است.

در مقدمه این مصاحبه آمده است: علیرضا جهانبخش بیش از یک سال و نیم است که پیراهن برایتون و هاوآلبیون را در لیگ برتر پوشیده است. مهاجم ۲۶ ساله ایرانی روز به روز بهتر و بهتر می‌شود. او از NEC نایمخن وآلکمار AZ به خاطر فرصتی که در اروپا به دست آورد، سپاسگزار است.

جهانبخش در این مصاحبه گفت: با دانشی که اکنون به دست آورده ام، امیدوارم که بعداً به مردم ایران کمک کنم. به کودکان، افراد فقیر یا باشگاه فوتبال سابق خودم.

در این مصاحبه که در پنت هاوس شیک بال هجومی ایران در برایتون مارینا انجام شد، او گفت: من می‌خواهم هر روز بهترین عملکرد خودم را نشان دهم و چیزی را به مردم برگردانم. می‌خواهم در اینجا موفق شوم و آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد، الان مهم نیست. من دوست دارم به مردم کمک کنم. شاید بتوانم تنها به یک نفر کمک کنم، شاید هم پنج نفر. البته امیدوارم که در پایان دوران فوتبالم به عنوان کسی از من یاد شود که لحظات خوبی برای مردم به ارمغان آورده ام. خوب بودن فقط یک فلسفه نیست، بلکه تفکر، گفتار و انجام کار خوب است.

 ماه گذشته، جهانبخش پنجاه هوادار نایمخنی را که به برایتون آمده بودند به حضور پذیرفت. او پس از بازی برای تشکر از آن‌ها، با این هواداران در هتل ملاقات کرد. او گفت:در هلند دیدار عمومی با علاقمندان خیلی بد نیست، اما اینجا در انگلیس و به ویژه در ایران بعضی اوقات دشوار است.

جهانبخش یک قهرمان مطلق مردمی در کشور خود است، اما او هم نمی‌خواهد کسی را در آنجا ناراحت کند. او می‌گوید: در جیرنده (زادگاهش) همه می‌دانند پدر و مادر من کجا زندگی می‌کنند، بنابراین وقتی من به خانه می‌روم آن‌ها یکسره زنگ در را می‌زنند. همیشه هر ۱۰ دقیقه یک بار یک نفر جلوی در خانه است و البته من هم پایین می‌روم تا در را باز کنم. "

مصاحبه علیرضا جهانبخش با مجله هلندی:می خواهم یادآور خاطرات خوبی برای مردم باشم

پدر و مادر جهانبخش در طبقه چهارم زندگی می‌کنند. قطع کردن زنگ یا ناراحت کردن طرفداران هم قطعاً گزینه‌ای نیست که او انجامش دهد. جهانبخش می‌گوید: مطمئنا نه! این بخشی از زندگی من است. شاید این برای آن‌ها بسیار مهم باشد، بنابراین چرا نباید به کسی کمک کنم، اگر که کار آسانی باشد؟

مصاحبه با علیرضا جهانبخش در پنج صفحه تنظیم شده که در آن خوانندگان با شخصیت این بازیکن ملی پوش برایتون آشنا می‌شوند. در این مصاحبه او درباره دوران حضورش در فوتبال هلند، هنر، موزه، مطالعه، غذا‌های معمولی ایرانی، رانندگی در سمت چپ و تجربیاتش در لیگ برتر صحبت کرده است.


بیشتر بخوانید: 

سوپر گل علیرضا جهانبخش به چلسی + فیلم

 واکنش اینستاگرامی علی دایی به گل زیبای جهانبخش

 جهانبخش ملی پوش سابق انگلیس را وادار به عذرخواهی کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار