توزیع کتابچه آیات موضوعی قرآن مرتبط با «بیانیه گام دوم انقلاب» در کردستان

مسئول برنامه‌ریزی و امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از توزیع کتابچه آیات موضوعی قرآن با موضوع «بیانیه گام دوم انقلاب» بین برگزیدگان مرحله استانی هفتمین دوره آزمون طلاب و روحانیون اهل سنت در کردستان خبر داد.

توزیع کتابچه آیات موضوعی قرآن مرتبط با «بیانیه گام دوم انقلاب» در کردستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کمال گرامیان، مسئول برنامه‌ریزی و امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، گفت: مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت به میزبانی دفتر استانی آذربایجان غربی در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

او افزود: ۲۱ نفر از طلاب او روحانیون اهل سنت کردستانی به مرحله کشوری این دوره از مسابقات قرآنی راه یافتند.
گرامیان با اشاره به شرکت ۱۵۹ نفر از طلاب و روحانیون اهل سنت در مرحله استانی این دوره از رقابت‌های قرآنی بیان کرد: از این تعداد ۹۲ نفر بانو و ۶۷ نفر آقا بودند.

کارشناس فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و ترجمه و مفاهیم بیان کرد: مرحله استانی این دروه از مسابقات قرآن در سه گروه مدرسان و روحانیون آقا، طلاب آقا و طلاب و مدرسان بانو برگزار شد.

او از توزیع کتابچه آیات موضوعی قرآن با موضوع «بیانیه گام دوم انقلاب» بین برگزیدگان مرحله استانی هفتمین دوره آزمون طلاب و روحانیون اهل سنت در کردستان خبر داد و اعلام کرد: این کتابچه منبع آزمون رشته تفسیر و مفاهیم قرآن کریم است.

گرامیان گفت:در این کتابچه آیات ۱۴۴ تا ۱۷۵ سوره نساء و آیات ۱ تا ۸۲ سوره مائده با موضوعاتی در موضوعات بیانیه گام دوم انقلاب تفسیر شده است.

او در پایان یادآور شد: مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات قرآنی از ۱۸ تا ۲۲ اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.