زمان عرضه گوشی Meizu 17 مشخص شد

اخیرا یکی از افشاگران معتبر دنیای فناوری اطلاعات گوشی Meizu 17 را فاش کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نام Meizu زیاد در بین تولیدکنندگان تلفن همراه آشنا به نظر نمی‌‎رسد اما باید گفت که این شرکت سال‌هاست که به طراحی و ساخت تلفن‌های هوشمند می‌پردازد.  

درست است که گوشی‌های ساخته شده توسط Meizu بسیار عجیب و غریب هستند، اما این بدان معنا نیست که طرفداران خاص خود را ندارند؛ بنابراین باید به کسانی که در بین شما منتظر پرچمدار بعدی این شرکت هستند خبر‌های جدیدی بدهیم. البته همه این خبر‌ها خوب نیستند.

جدیدترین خبرهای منتشر شده از Meizu 17

ابتدا به شما خبر بد را اطلاع می‌دهیم. اگر جزو طرفداران این شرکت باشید احتمالا می‌دانید که زمان رسیدن گوشی جدید Meizu قبل از آوریل بود، اما بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده این دستگاه در آوریل رونمایی خواهد شد.

اکنون نوبت خبر خوب رسیده است. این دستگاه که احتمالا Meizu 17 نام دارد با پنل OLED پرچمدار ۹۰ هرتزی همراه خواهد بود. این خبر توسط یکی از افشاگران معتبر فضای مجازی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo فعال دارد برای اولین بار منتشر کرده است.

تصاویر منتشر شده از محیط رابط کاربری Flyme UI

وی همچنین دو اسکرین شات از محیط نرم‌افزاری رابط کاربری جدید این شرکت (Flyme UI) منتشر کرده است. در ادامه دو اسکرین شات منتشر شده را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: پرچمدار جدید ویوو، رکورد بهترین عملکرد فنی بنچمارک AnTuTu را شکست +تصاویر 


زمان عرضه گوشی Meizu 17 مشخص شد   زمان عرضه گوشی Meizu 17 مشخص شد

گفته می‌شود این رابط کاربری به نرمی MIUI در نرخ ۹۰ هرتزی است. همچنین از اسکرین‌شات‌های منتشر شده مشخص است که این گوشی از یک نمایشگر فول‌اچ‌دی پلاس با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۰۶ استفاده می‌کند. همچنین همانطور که در شایعات گذشته منتشر شده بود، در این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده شده است.

مطمئنا هر چقدر بیشتر به زمان رونمایی این دستگاه نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات بیشتری از آن در فضای مجازی منتشر می‌شود. تاکنون شایعات نسبتا زیادی نیز از آن در فضای مجازی منتشر شده است که بعضی از آن‌ها به مرور زمان تکذیب شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار