پوتین: ارتش روسیه به سلاح‌های لیزری و هایپرسونیک مجهز می‌شود

رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد ارتش و نیروی دریایی این کشور به جدیدترین سلاح‌ها از جمله سیستم‌های لیزری و هایپرسونیک مجهز می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، به مناسبت روز مدافع میهن اعلام کرد ارتش و نیروی دریایی این کشور به جدیدترین سلاح‌ها از جمله سیستم‌های لیزری و هایپرسونیک مجهز خواهند شد.

او افزود: ما به این روند ادامه خواهیم داد تا ارتش و نیروی دریایی خود را مدرن‌تر کنیم، این به معنای تقویت پتانسیل نیرو‌های استراتژیک، ارسال جدیدترین سلاح‌ها و تجهیزات از جمله لیزر، سیستم‌های هایپرسونیک، سیستم‌های با دقت بالا در انواع و اقسام بخش‌ها است.

رئیس جمهور روسیه تأکید کرد: بسیاری از سلاح‌های روسی در جهان هیچ مشابهی ندارند. در همین زمان، با توجه به تعدادی از نمونه سلاح‌های امیدوارکننده که در واقع سلاح‌های نسل آینده است، ما دیگر از مرحله آزمایشی عبور کرده‌ایم و آن‌ها را در حالت آماده‌باش قرار خواهیم داد.

پوتین در بخشی دیگر از اظهارات خود به موضوع سوریه پرداخت و گفت: ارتش گروه‌های تروریستی بسیار مجهز را در سوریه نابود کرد. ارتش روسیه به خطراتی که این کشور را در سوریه تهدید می‌کرد، پایان داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار