ستاد نماز جمعه نیشابور مقام اول را کسب کرد

ستاد نماز جمعه نیشابور بعد از مشهد از لحاظ حضور و کیفیت شرکت کنندگان ستاد برتر خرسان رضوی شد.

ستاد نماز جمعه نیشابور مقام اول را کسب کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسین اکرامی مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه نیشابور گفت: نماز جمعه نیشابور بعد از مشهد از لحاظ حضور و کیفیت شرکت کنندگان و برگزاری میز خدمت و برپایی برنامه‌های مختلف در خراسان رضوی مقام اول را کسب کرد.
 
او ادامه داد: یکی از اقدامات مثبت ستاد نماز جمعه نیشابور که با حمایت حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی امام جمعه نیشابور صورت پذیرفت ایجاد شورای اندیشه ورزان با حضور نخبگان جوان جهت خلق ابتکارات در راستای تکریم نمازگزاران نماز جمعه در مصلی بود.
 
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه نیشابور گفت: در روز جمعه هر هفته بر اساس برنامه ریزی‌های صورت پذیرفته شده با نهاد‌های مانند فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی  خدماتی در مصلی نماز جمعه ارائه می‌گردد که در هیچ کجای کشور به این وسعت و کیفت دیده نشده است.

اکرامی افزود: در راستای تکریم نماز گزاران خدماتی از قبیل برپایی میز خدمت ادارات و موسسات، میز خدمت سلامت، مشاوره حقوقی، مذهبی وخانواده، مشاور حقوقی، مشاور تغذیه، مشاور دندانپزشکی، مشاور جوانان، مشاور مامایی، خدمات پزشکی شامل تست  فشار خون و نمایشگاه کالا‌های ایرانی در مصلی، مهد آدینه،طرح دوشنبه‌ها با کتاب، رادیو جمعه، انتقال نماز جمعه در سه نوبت به خارج از مصلی و اقدمات دیگر مورد توجه و رضایت نمازگزاران قرار گرفت و این اقدامات در ارزیابی که توسط شورای سیاست گذاری ائمه جمعه صورت پذیرفت و بعد از پاس کردن معیار‌های مورد توجه این شورا توانست رتبه اول ستاد‌های نماز جمعه استان را کسب نماید.
 
او تصریح کرد: حجت الاسلام و المسلمین ایزدی مسئول شورای سیاست گزاری ائمه جمعه خراسان رضوی ضمن حضور در جلسه ستاد نماز جمعه از اقدامات ارزشمند ستاد نماز جمعه نیشابور تقدیر و تشکر کردند و از امام جمعه نیشابور و اعضای ستاد خواستند این اقدمات به صورت مستمر ادامه پیدا کند و در روند بهبود آن اهتمام بورزند.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه نیشابور گفت: مسئول شورای سیاست گزاری ائمه جمعه خراسان رضوی همچنین خواست این نوع خدمت رسانی الگویی شود برای شهر‌های دیگر تا مردم بتوانند از این خدمات ارزشمند بهره‌مند شوند.

اکرامی افزود: نشر این نوع الگوه‌ها و انجام این ابتکارات می‌تواند در تمام مجامع عمومی باعث افزایش سلامت، فرهنگ جامعه و ایجاد امید و وحدت و ارائه خدمت به تمام اقشار جامعه گردد.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.