توقیف موتور سیکلت سرقتی توسط پلیس بهاباد/دستگیری سارقان احشام با ۱۰ فقره سرقت در یزد/کشف ۱۲ کیلو تریاک در تفت

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه 6 اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،علی مهیجی، فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران پلیس سارقی را که با دستگاه موتور سیکلت سرقتی در حال پرسه زنی در شهر بود دستگیر کردند.

او افزود: ماموران پلیس شهرستان بهاباد هنگام گشت زنی در سطح شهر به راکب یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک و وی را متوقف کردند.

مهیجی ادامه داد: ماموران پس از بررسی مدارک هویتی راکب موتور سیکلت نسبت به استعلام از مرکز فوریت‌های پلیسی اقدام کردند که مشخص شد موتور سیکلت مورد نظر سرقتی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد اظهار داشت: ماموران بلافاصله راکب را دستگیر و به همراه موتور سیکلت سرقتی به اداره پلیس منتقل کردند که متهم به سرقت موتور سیکلت اعتراف و به دادسرا معرفی شد.

دستگیری سارقان احشام با ۱۰ فقره سرقت در یزد

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری سه سارق که اقدام به ۱۰ فقره سرقت احشام کرده بودند، خبر داد.

حناساب، رئیس پلیس آگاهی استان گفت: ماموران پلیس آگاهی استان یزد با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی خود، سه سارق احشام را که اقدام به سرقت گوسفند دام داری در شهر یزد کرده بودند شناسایی و دستگیر نمودند.

او افزود: سارقان دست به ۱۰ فقره سرقت احشام از دامداری‌های سطح شهر یزد و اطراف زده و پی از آن اقدام به فروش دام‌های سرقتی به یک مالخر کرده بودند که دستگیری مالخر این پرونده نیز در دستور کار قرار دارد.

حناساب ادامه داد: متهمان با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند و تمامی مالباختگان این سرقت‌ها نیز شناسایی و پرونده مربوطه در این خصوص تشکیل شده است.

او در پایان تصریح کرد: دامداران برای پیشگیری از سرقت، باید ضمن توجه به توصیه‌های پلیسی، دامداری‌های خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی ضد سرقت نیز مجهز کنند.

کشف ۱۲ کیلو تریاک در تفت

سرهنگ وحید احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، قاچاقچی حرفه‌ای با ۱۲ کیلو تریاک دستگیر شد.
او افزود: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر تفت با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی یک فروشنده حرفه‌ای را در گاریزات شناسایی کردند.

احمدی اظهارداشت: پلیس با افرادی که قصد ایجاد خلل در امنیت اجتماعی و آرامش شهروندان و آسیب رساندن به جوانان را داشته باشند به صورت قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار