کشف محموله بزرگ مواد ضدعفونی کننده و انبار لیمو ترش احتکاری در مشهد

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی از کشف محموله بزرگ مواد ضدعفونی‌کننده و ۱۰۰ تن لیموترش احتکاری در مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا شجاعی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: محموله‌ای با سه هزار و ۸۹۷ عدد گالن و بطری و اسپری حاوی مواد ضدعفونی‌کننده از خانه‌ای در مشهد کشف شد.

او ادامه داد: در این انبار، ۲۶۱ عدد گالن پنج کیلویی حاوی مایع ضدعفونی‌کننده، ۲۷۰ عدد اسپری ضدعفونی‌کننده، سه هزار و ۹۶ عدد بطری ۱۵۰ میلی‌گرمی مواد ضدعفونی‌کننده و ۲۷۰ عدد بطری ۲۵۰ گرمی مواد ضدعفونی‌کننده وجود داشت.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: کالا‌های موجود در این انبار توقیف و برای محموله احتکار شده پرونده تشکیل شد تا در دستگاه قضا رسیدگی شود.

شجاعی افزود: همچنین طی بازدید بازرسان صمت استان از پنج سردخانه در مشهد، مشخص شد دو تن تبعه از کشور‌های همسایه با هدف گران‌فروشی اقدام به احتکار ۱۰۰ تن لیمو ترش در یک سردخانه نموده اند.

او تصریح کرد: قرار بر این شد که این محموله امروز با دستور قضایی با نظارت سازمان صمت و با هدف تنظیم قیمت بین خرده‌فروشی‌های مشهد توزیع شود.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.