رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد:

برخورد قاطع تعزیرات با متخلفان اقلام بهداشتی/اجرای اقدامات فرهنگی برای توزیع رایگان ماسک

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی با متخلفان کالاهای بهداشتی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

برخورد قاطع تعزیرات با متخلفان اقلام بهداشتی/اجرای اقدامات فرهنگی برای توزیع رایگان ماسکبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی نوبخت، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در هشتمین نشست مقابله با گسترش ویروس کرونا که با حضور شادنوش، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت و سالاری، استاندار گیلان برگزار شد گفت: سازمان تعزیرات حکومتی، نظام پزشکی و بازرسان اداره صمت با متخلفان اقلام بهداشتی به صورت قاطعانه برخورد خواهند کرد.

او افزود: از واحدهای صنفی و جامعه داروسازان نیز در خواست دارم با اجرای اقدامات فرهنگی همچون توزیع رایگان اقلام بهداشتی و درمانی ، از اضطراب و مشکلات مردم بکاهند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اعلام اینکه از امروز ماسک و مواد بهداشتی به اندازه کافی در داروخانه‌ها با قیمت قانونی در حال عرضه است، گفت: متاسفانه در روزهای اخیر برخی سودجویان با احتکار و گران فروشی، موجب بروز اختلال و التهاب در بازار شدند.

نوبخت افزود: ضدعفونی کردن اماکن عمومی به ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرهای استان در اولویت کار شهرداری‌ها و سپاه قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه از امروز با ورود دستگاه های پیشرفته به گیلان، انجام آزمایش‌های تشخیصی کرونا در مرکز استان انجام می شود گفت: این اقدام موجب کاهش زمان تشخیص و انجام سریع تر اقدام‌های مراقبتی و درمانی خواهد شد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین بومی سازی کیت تشخیص ویروس کرونا در کشورمان را نشان از خودکفایی علمی و نیز موفقیت در جنگ اقتصادی خواند.

انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.