۵۹۴ بازدید بهداشت محیط در ۵ روز گذشته

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از تشدید نظارت بر بازار در پی خطر شیوع کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علیرضا نوروزیان گفت : در این مدت ۱۸۸ بازدید از رستوران ها، ۴۲ بازدید از آشپزخانه ها، ۱۲ بازدید از تالار ها-هتلها-مسافرخانه هاو ..، ۱۳۳ بازدید مساجد و بقاء متبرکه، امام زاده ها، ۱۲ بازدید مراکز آموزشی و پرورشی و...، ۶۶ بازدید از مدارس و مهد کودک و ۱۰ بازدید از ترمینال‌ها انجام شده است.

او تعداد بازدید از حوزه علمیه و مراکز مذهبی را ۱۷، پادگان‌ها و مراکز نظامی ۱۰، مراکز تحت پوشش بهزیستی (خانه‌های سالمندان و...) ۳ بازدید، نانوایی ۹۵ بازدید و تعداد بازدید‌های ستادی را ۶ بازدید عنوان کرد.

 نوروزیان اضافه کرد: افراد آموزش دیده بصورت چهره به چهره هزار و ۷۶۱ نفر و تعداد افراد آموزش دیده بصورت گروهی هفت هزار و ۷۶۹ نفر بوده است.

او با بیان اینکه تعداد پوستر‌ها و پمفلت‌های توزیع شده در ۵ روز گذشته هزار و ۱۱۹ مورد بوده است، یادآور شد: تشدید نظارت بر بازار و اماکن عمومی مرتبط با سلامت مردم ادامه دارد.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه تعداد جلسات برگزار شده در این مدت را ۱۱۲ جلسه، تعداد مکاتبات انجام شده را ۷۵ و تعداد اخطاریه صادر شده را ۹ اخطاریه ذکر کرد.

این مسئول نسبت به رعایت مسایئل بهداشتی هشدار داد و افزود: مردم و شهروندان از مخلوط کردن چند ماه ضد عفونی کننده یا گند زدا با هم جدا خودداری کرده و در حین ضد عفونی و گندزایی سرویس‌های بهداشتی و داخل منزل، درب پنجره‌ها و راهرو‌ها را باز کنند که اجازه ورود و خروج هوا داده شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.